خوش آمدید

تخصیص ۱۰ هزار دلار ارز درمانی به بیماران+ شرایط دریافت - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

تخصیص ۱۰ هزار دلار ارز درمانی به بیماران+ شرایط دریافت – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان_تاشکن


به گزارش تاشکن

به گزارش خبرگزاری مهر بر پایه اظهار بانک مرکزی، بیماران در صورت واجد شرایط بودن می‌توانند تا سقف ۱۰ هزار دلار یا معادل آن ارز درمانی دریافت کنند. بر این مبنا، بیمارانی که نیازمند سفر به خارج از سرزمین برای درمان خود می باشند، بعد از طی شدن مرحله های تشخیص پزشک، تخمین هزینه درمان، قبول وزارت بهداشت و وثیقه‌گذاری، می‌توانند ارز درمانی دریافت و برای طی شدن مرحله های درمان خود به خارج از سرزمین سفر کنند.

تشخیص پزشک معالج داخلی: بیماران و متقاضیان ارز درمانی در مرحله اول باید از سوی پزشک معالج داخلی، در صورت نیاز به منفعت گیری از تکنولوژی و روش درمان خارج از سرزمین مورد قبول قرار بگیرند.

تخمین هزینه درمان: در مرحله سپس باید از سوی مرکز درمانی خارج از سرزمین هزینه درمان متقاضی برآورد و تخمین شده شود.

ادامه مطلب
گوگل هوش مصنوعی مولد اختصاصی برای تبلیغ‌کنندگان عرضه می‌کند

قبول وزارت بهداشت: بعد از مرحله های فوق فرد متقاضی درمان باید از سوی معاونت درمان وزارت بهداشت، مورد قبول قرار گیرد.

وثیقه گذاری: در این مرحله متقاضی باید معادل ۲۰ درصد از ارز پرداخت شده با نرخ مرکز مبادله را به گفتن وثیقه، امانت‌گذاری کرده و ارز درمانی مورد نیاز خود را دریافت کند.

بر همین مبنا، سقف پرداخت ارز درمانی مبلغ ۱۰ هزار دلار یا معادل آن به ارزهای دیگر است. این چنین، ارز درمانی به دارندگان تابعیت و اقامت دائم خارج از سرزمین و اتباع خارجی مقیم ایران تعلق نمی‌گیرد.

ادامه مطلب
بهترین مستند اسکار 2021، امروز در تلویزیون_تاشکن

دسته بندی مطالب

کسب وکار

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

اخبار ورزشی

اخبار اقتصادی

فرهنگ وهنر

سلامتی

اخبار تکنولوژی



منبع