خوش آمدید

اشتباهاتی که نباید در حمام صبحگاهی مرتکب شوید

این اشتباهات را نباید در حمام صبحگاهی مرتکب شد_تاشکن


به گزارش تاشکن

به گزارش برنا؛ عادات غلط حمام کردن امکان پذیر صدمه هایی به پوست داخل کند. همانطور که تصمیم می گیرید از چه شامپو و صابونی منفعت گیری کنید، زمان، دما و زمان زمان حمام کردن نیز می تواند یک تصمیم کاملا شخصی باشد. اما کارشناسان پیشنهاد های علمی مربوط به حمام صبحگاهی برای سلامتی شما اراعه می دهند که در این تکه به آن ها اشاره می کنیم، مسئله ای که خواهیم او گفت به ظاهر زیاد ساده است اما تاثیرات زیاد مهمی دارد که می تواند سلامت و زیبایی پوستش ما را تهدید کند.

دمای آب نباید زیاد داغ باشد

اگرچه امکان پذیر دوش آب سرد یا ولرم در اول صبح ناخوشایند به نظر برسد، اما کارشناسان می گویند این کار به سود شما است. آب زیاد داغ نه تنها پوست را خشک می کند، بلکه محافظ سطحی پوست که از اسید و چربی راه اندازی شده است و در برابر باکتری ها از پوست محافظت می کند را از بین می برد. این لایه ی نامرئی نه تنها از پوست در برابر باکتری محافظت می کند، بلکه از خشکی بیشتر از حد، حساسیت و تحریک جلوگیری خواهد کرد به این علت این لایه از اجزای مهم پوست می باشد.

ادامه مطلب
مسابقه استعدادیابی بازیگری در راه آنتن تلویزیون

آب داغ چربی طبیعی پوست را از بین می برد و سریع تر به پوست صدمه می رساند. یقیناً حتما ملزوم نیست آب سرد باشد؛ بلکه آب ولرم با گرمایی مطلوب نیز مناسب است. فقط در نظر بگیرید که آب نباید زیاد داغ باشد. یک دوش آب سرد می تواند شما را از خواب بیدار کند، گردش خون را بهبود بخشد، عضلات را شل کند و گرفتگی سپس از ورزش را از بین بردن کند.

نباید زیاد طویل دوش بگیرید

اگرچه امکان پذیر یک دوش طویل در روز تعطیل لذت قسمت باشد اما کارشناسان نسبت به این عمل هشدار می دهند. دوش گرفتن بیشتر از حد طویل می تواند به پوست شما صدمه داخل کند. دوش زیاد تر از پنج تا ده دقیقه زیان اور است. دوش های طویل زمان جهت صدمه زیاد تر مواد شوینده به پوست و مو خواهد شد به این علت هرچه دوش مختصر تر باشد، بهتر است.

ادامه مطلب
۱۰ بازی که در کشورهای گوناگون ممنوع شدند_تاشکن
آخرین مطالب

بخصوص اگر پوست حساسی دارید، طویل زیر آب داغ نمانید

افراد با پوست های حساس یا افرادی که بیماری های پوستی دارند، در حمام زیاد مواظب باشند. مبتلایان به اگزما یا پسوریازیس باید زمان کمتری را زیر دوش بگذرانند. اگر به هر بیماری پوستی مبتلا هستید با دوش گرفتن طویل زمان یا زیاد گرم این بیماری را تشدید خواهید کرد.

شامپو و صابون نامناسب انتخاب نکنید

اگر شامپو و صابون نامناسب انتخاب کنید، زمان و دمای دوش اهمیت خود را از دست می دهند. برخی از صابون ها و ژل ها PH پوست را تحول می دهند و آن را در شرایط نامناسب قرار خواهند داد. از روغن ها و ژل های مرطوب کننده منفعت گیری کنید تا اعتدال اسیدی پوست را نگه داری کرده و در عین حال پوست را مرطوب و مغذی نگه دارد. اگر بیماری پوستی خاصی دارید با پزشک خود در رابطه محصول مناسب سخن بگویید کنید.

ادامه مطلب
چند خبر از تلویزیون؛ پخش فصل تازه «کادر فنی» تا نمایش فیلم «نابخشودنی»

دسته بندی مطالب

کسب وکار

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

اخبار ورزشی

اخبار اقتصادی

فرهنگ وهنر

سلامتی

اخبار تکنولوژی



منبع