خوش آمدید

افزایش عمر موتور خودرو با ضدرسوب ایرانی

افزایش عمر موتور ماشین با ضدرسوب ایرانی_تاشکن


به گزارش تاشکن

به گزارش خبرگزاری برنا؛ افت هزینه تعمیرات، افزایش راندمان و منفعت وری موتور انواع ماشین، نگه داری سلامت قطعات تأسیسات، حذف اسیدشویی و افت ۴۰ تا ۶۰ درصدی هزینه سوخت و انرژی در تأسیسات از جمله مزایا این محصول گفتن شده است.

ماده ایمن ساز ضدرسوب و ضدخوردگی پارس کیمیا به ادعای شرکت سازنده، راه حلی دائمی برای از بین بردن رسوب و زنگار جاری حاضر در آب، بدون نیاز به تخلیه است.

عبدالحمید مصدق، مدیرعامل شرکت چند منظوره ایثار پارس کیمیا مصدق و شرکا در خصوص محصولات این شرکت و کاربرد آنها او گفت: محصول ضد رسوب و ضدخوردگیدر سال ۱۳۸۸ ثبت اختراع شده و اکنون برای بومی‌سازی آن در سطح سرزمین تلاش می‌کنیم، عاملی استراتژیک و مهم است. عدم وجود این ماده سالانه ۲۰۰ هزار میلیارد تومان هزینه خوردگی، رسوب و زنگ در انواع ماشین، تأسیسات و نیروگاه‌ها به سرزمین تحمیل می‌کند.

او گفت: مثالای از این خرابی‌ها را می‌توان در سوراخ شدن رادیاتور و مخلوط شدن آب و روغن در پکیج‌های خانگی و ماشین‌ها مشاهده کرد. عدم منفعت گیری از این ماده علاوه بر تشکیل هزینه‌های ملی هنگفت، علتآلودگی محیط زیست نیز می‌شود.

ادامه مطلب
اوسمار با نظر مدیرعامل و کارشناسان انتخاب شد
آخرین مطالب

مصدق او گفت: منفعت گیری از این قبیل محصولات در سرزمین‌های پیشرفته جهان اجباری است و به هر موسسه، شرکت و شخصی که تلاش کند هزینه خوردگی، زنگ و رسوب را افت دهد، سوبسید و پشتیبانی‌های بسیاری تعلق می‌گیرد. به گفتن مثال، درصدی از هزینه‌های صرفه‌جویی شده به خود شرکت‌ها بازگردانده می‌شود تا از ابراز این چنین هزینه‌های ملی جلوگیری شود. متاسفانه این آگاهی در سطح ملی در سرزمین ما تشکیل نشده و سالانه ۲۰۰ هزار میلیارد تومان زیان به صنعت، ماشین‌ها و… داخل می‌شود.

ادامه مطلب
شاتل فضایی اندور در مأموریت اس‌تی‌اس-72 پرتاب شد

وی تصریح کرد: فکر کنید شهرداری صد‌ها کامیون برای جمع‌آوری پسماند‌ها دارد. اگر فقط یک بار از محصول ما به آب رادیاتور این کامیون‌ها اضافه شود، موتور آنها از لحاظ صدمه‌های ناشی از رسوب تا ۱۰ سال به تعمیرات نیاز نخواهند داشت و از هزینه‌های ناخواسته جلوگیری می‌شود. یا فکر کنید آمبولانس‌ها میانه حمل بیمار دچار نقص فنی موتور یا قاطی شدن آب و روغن خواهد شد. علت این اتفاق عدم منفعت گیری از این محصول و عدم آگاهی در سطح سرزمین از مزایای آن است.

وی اصرار کرد: متاسفانه خودروسازان، لوازم یدکی‌ها و تعمیرگاه‌ها به علت سودجویی یا ناآگاهی حرکتی برای منفعت گیری از این محصول نمی‌کنند. عدم منفعت گیری از این ماده جهت افزایش هزینه‌ها، رسوب و جرم‌گیری در پکیج‌های خانه و بویلر کارخانه‌ها، افزایش مصرف گاز، گرفتگی و رسوب در مدار‌های ماشین‌ها و… می‌شود. اسیدی کردن ماشین‌ها به علت عدم منفعت گیری از محصول ما نیز به مرور زمان علتگرفتگی و رسوب در مدار‌ها می‌شود و آبی که از ماشین خارج می‌شود قهوه‌ای رنگ و رسوب‌دار خواهد می بود.

ادامه مطلب
مصوبات شورای هنر از زبان ایمانی خوشخو/سند سینما سریعتر می رسد_تاشکن

این آب آلوده بعد از بخار شدن، ریزگردها، یون سدیم و… را در هوا معلق می‌کند و توسط نایژک‌ها داخل خون می‌شود. هر کدام از این موارد می‌تواند علتسرطان و به خطر افتادن سلامتی انسان‌ها شود.

مصدق با ابراز تاسف از سودجویی برخی از اصناف که تا به امروز مانع از تاثیرگذاری این محصول شده اند او گفت: ما با هزینه خود از سال ۱۳۸۸ توانستیم این محصول را در سطح سرزمین با نام مورد مطمعن مردم “پارس کیمیا” به بازار اراعه کنیم. این محصول اکنون در قسمت قلیلی از مردم و تأسیسات جایگاه اختصاصی‌ای اشکار کرده است، چون مردم به اثربخشی آن یقین دارند. منفعت گیری از این محصول در ماشین‌ها معجزه می‌کند و کارکرد آنها را به طور چشمگیری بالا می‌برد. به طوری که با یک بار منفعت گیری، ماشین و دستگاه جوان خواهد شد و مصرف گاز تا ۶۰ درصد افت می‌یابد.

ادامه مطلب
بیمه ها در ایران کارآمد نیستند - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان_تاشکن

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

وی اصرار کردند: اکنون نیاز به حمایتو دقت مسئولین داریم. ما از سال ۱۳۷۵ برای خدمت به مردم این راه را انتخاب کرده‌ایم و علاوه بر این محصول، محصولات جهانی دیگر نیز تشکیل کرده‌ایم.

مصدق در خصوص بزرگ‌ترین یا با اهمیت ترین دستاورد این مجموعه فرمود: بزرگ‎ترین دستاورد مجموعه ما، کسب مطمعن ملی در منفعت گیری از محصول تأسیساتی، خودرویی و نیروگاهی پارس کیمیا است. این مطمعن به حدی است که هم اکنون صنایع بزرگ سرزمین همانند صنایع دفاع، برخی بیمارستان‌ها، هتل‌ها، شرکت نفت و شهرداری‌ها به ما مطمعن می‌کنند و با پرداخت پیش‌پرداخت، جنس را تحویل می‌گیرند.

او گفت: تا به امروز همه ارگان‌هایی که از این محصول منفعت گیری کرده‌اند از جمله بزرگترین ارگان حمل و نقل ایران، رضایت کامل از آن داشته‌اند.

ادامه مطلب
آن‌قدر خودروی وارداتی می‌آوریم که به انبارهای تازه نیاز باشد!

مصدق در خصوص رقم اشتغالزایی مستقیم و غیرمستقیم تشکیل شده توسط این مجموعه او گفت: در مجموعه ما به طور مستقیم و غیرمستقیم بیشتر از ۵۰۰ نفر در سطح سرزمین مشغول به کار می باشند.

وی در آخر در خصوص منفعت گیری از پشتیبانی‌های معاونت علمی ریاست جمهوری او گفت: با عنایت به این که نیرومندترین ماده ضدخوردگی را در اختیار داریم که می‌تواند منافع اقتصادی بسیاری به ارمغان بیاورد، برای تشکیل زیاد و صادرات این محصول نیاز به پشتیبانی‌های مالی داریم. اکنون به جستوجو احداث کارخانه‌ای در تهران هستیم تا بتوانیم به نیاز داخلی و خارجی جواب دهیم. این چنین برای معارفه این محصول به مردم و جامعه نیازمند حمایتدر عرصه تبلیغات و بازاریابی هستیم.

انتهای مطلب/

دسته بندی مطالب

کسب وکار

اخبار ورزشی

اخبار اقتصادی

فرهنگ وهنر

سلامتی

اخبار تکنولوژی



منبع