خوش آمدید

کاهش حقوق گمرکی دارو و تجهیزات پزشکی - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

افت حقوق گمرکی دارو و تجهیزات پزشکی – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان_تاشکن


به گزارش تاشکن

به گزارش خبرگزاری مهر، فرشته میرزازاده، با اشاره به اقداماتی که با پیگیری‌های مکرر در جهت بهبود مشکلات حوزه دارو و تجهیزات پزشکی و فراهم این اقلام صورت گرفته است، او گفت: حقوق گمرکی از ۴ به یک درصد افت یافت.

او گفت: متأسفانه در سال جاری، به جستوجو تغییرات و تصویب قانون بودجه سال ۱۴۰۳ در مجلس شورای اسلامی، به جستوجو افزایش نرخ مالیات بر قیمت افزوده از ۹ به ۱۰ درصد بر روی خریدهای داخلی تولیدکنندگان مواد اولیه، افزایش بهای API نهایی اجتناب ناپذیر است.

میرزازاده در ادامه گفت: پُر آشکار است که با وجود همه کوششها و عمل های مثبت انجام شده و دستاوردهای حاصل شده، هم چنان چالش‌هایی وجود دارد که ماحصل ضعف حمایتو حمایتمالی، قانونی و سیستمی در حوزه‌های مرتبط از عوامل زنجیره فراهم دارو و تجهیزات است.

ادامه مطلب
دیدار امیرعبداللهیان و نماینده سازمان ملل در امور سوریه در نیویورک

وی اصرار کرد: حل شبکه مسائل و چالش‌ها در هر حوزه‌ای بویژه حوزه‌های استراتژیکی همانند دارو، تجهیزات پزشکی و فراورده‌های غذایی به طور کلان و نه «مقطعی» باید مورد دقت قرار گیرد.

دسته بندی مطالب

کسب وکار

اخبار ورزشی

اخبار اقتصادی

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

فرهنگ وهنر

سلامتی

ادامه مطلب
انیمیشن ماجراجویانه «موتورها» در راه تلویزیون

اخبار تکنولوژی



منبع