خوش آمدید

پنالتی واضح روی مهدی طارمی گرفته نشد

پنالتی آشکار روی مهدی طارمی گرفته نشد_تاشکن


به گزارش تاشکن



انتقاد شدید پورتو به ناداوری؛

پورتو پرتغال به شدت به ناداوری‌ها علیه این تیم در لیگ پرتغال انتقاد کرد و خبرداد که پنالتی آشکار بر روی مهدی طارمی گرفته نشد.

ادامه مطلب
استراتژی فوتبال ایران انجام بازی هجومی و خلق موقعیت‌های زیاد است_تاشکن


به گزارش

خبرگزاری موج


، تیم فوتبال پورتو دیشب در چارچوب هفته بیست‌و نهم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر پرتغال میزبان فامالیسائو می بود که در نهایت این دیدار با تساوی ۲ بر ۲ به آخر رسید.

مهدی طارمی ملی‌پوش ایرانی تیم فوتبال پورتو از ابتدا نیمه دوم داخل میدان شد و موفق شد در دقیقه ۸۲ گل تساوی را به ثمر رساند و مانع از ناکامی پورتو در این دیدار شود. قبل از گلزنی طارمی در محوطه جریمه فامالیسائو متوقف شد که داور این دیدار باور به اشتباه پنالتی نداشت و این تصمیم او علتعصبانیت و اعتراض شدید کادر فنی پورتو شد.

امروز رسانه پرتغالی «آبولا» در خبری مدعی شد که باشگاه پورتو پرتغال به شدت به ناداوری‌ها علیه این تیم در لیگ پرتغال انتقاد دارد و اظهار کرده که پنالتی آشکار بر روی مهدی طارمی گرفته نشده است.

ادامه مطلب
جدایی زودهنگام لژیونر ایرانی از یک تیم اروپایی_تاشکن

باشگاه پورتو با انتشار کردن این نوشته اعتراض رسمی خود به اشتباهات قضاوت علیه این تیم در لیک پرتغال را خبرداد: فهمیدن این حقیقت به معنی توجیه اشتباهات خودمان نیست، اما گزارش نکردن آن به منزله چشم پوشی از افرادی است که به باشگاه پورتو صدمه می‌زنند. از ابتدای سال ۲۰۲۴، این تیم در سفر به بسا، آروکا و استوریل و در پذیرایی‌های ریو آوه، ویتوریا و فامالیکائو به شدت توسط داور جریمه شده است.




آیا این خبر سودمند می بود؟





دیدگاه های ارسال شده توسط شما، بعد از تایید توسط خبرگزاری موج در وب انتشار خواهد شد.

ادامه مطلب
حکایت اشک و لبخند طارمی در آخرین روزهای پورتو_تاشکن


مطلب هایی که حاوی تهمت و افترا باشد انتشار نخواهد شد.


مطلب هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد انتشار نخواهد شد.

دسته بندی مطالب

کسب وکار

اخبار ورزشی

اخبار اقتصادی

فرهنگ وهنر

سلامتی

اخبار تکنولوژی



منبع