خوش آمدید

پارک ها و جنگل ها سلامت روان کودکان را تقویت می کنند - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

پارک ها و جنگل ها سلامت روان کودکان را تحکیم می کنند – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان_تاشکن


به گزارش تاشکن

به گزارش خبرنگار مهر به نقل از هلث دی نیوز، محققان دریافتند هر چه فضای سبز در فاصله سه چهارم مایلی خانه کودک زیاد تر باشد، علائم اضطراب و افسردگی آنها در سنین ۲ تا ۵ سالگی کمتر خواهد می بود.

«نیسا تو گودمن»، محقق ارشد از مؤسسه رشد کودکان فرانک پورتر گراهام در دانشگاه کارولینای شمالی، او گفت: «تحقیقات ما از شواهد حاضر مبنی بر این که بودن در طبیعت برای بچه‌ها سودمند است، حمایتمی‌کند. این چنین مشخص می کند که سال‌های اولیه کودکی زمان زیاد مهمی برای قرار گرفتن در معرض فضاهای سبز است.»

برای این مطالعه، محققان داده‌های بیشتر از ۲۱۰۰ کودک را در ۱۹۹ شهر در ۴۱ ایالت آمریکا بازدید کردند.

این تیم علائم افسردگی و اضطراب کودکان را که بین ۲ تا ۱۱ سال داشتند با داده‌های ماهواره‌ای در رابطه فضای سبز واقع در نزدیکی خانه‌هایشان قیاس کردند.

ادامه مطلب
ادعای عدم افزایش تعداد پزشکان سرزمین افترا است - تاشکن
آخرین مطالب

به حرف های محققان، فضای سبز زیاد تر به طور قابل توجهی با اضطراب و افسردگی کمتر در بین بچه‌های کوچک‌تر مرتبط است، حتی بعد از در نظر گرفتن دیگر عوامل. آن عوامل دیگر شامل جنسیت کودک، تحصیلات والدین و کیفیت اجتماعی و اقتصادی محله آنها می بود.

با این حال، محققان هیچ ربط قابل توجهی بین فضای سبز و علائم سلامت روان در سنین ۶ تا ۱۱ سالگی، بعد از اغاز مدرسه کودکان اشکار نکردند.

نیسا تو گودمن در یک بیانیه خبری او گفت: «در آینده، ما باید بازدید کنیم که چطور تشکیل یا نگه داری مناطق طبیعی در اطراف خانه‌ها و مدارس امکان پذیر در سلامت روان کودک تفاوت تشکیل کند.»

ادامه مطلب
آخرین حالت سعید راد در بیمارستان_تاشکن

دسته بندی مطالب

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

کسب وکار

اخبار ورزشی

اخبار اقتصادی

فرهنگ وهنر

سلامتی

اخبار تکنولوژی



منبع