خوش آمدید

وسترن دیجیتال از حافظه قابل‌حمل 368 ترابایتی رونمایی کرد

وسترن دیجیتال از حافظه قابل‌حمل ۳۶۸ ترابایتی رونمایی کرد_تاشکن


به گزارش تاشکن

وسترن دیجیتال از محصول جدیدی با نام Ultrastar Transporter به‌گفتن فضای ذخیره‌سازی رونمایی کرد که ۳۶۸ ترابایت حافظه SSD را در یک بسته به کاربران اراعه می‌کند.

Ultrastar Transporter از ۳۶۸ ترابایت حافظه فلش NVMe حمایتمی‌کند و این چنین به یک پردازنده ۱۲ هسته‌ای تجهیزشده است. علاوه‌براین، کاملاً قابل‌حمل است و تقریباً ۱۳ کیلوگرم وزن دارد و همراه با یک کیف در دسترس قرار می‌گیرد. وسترن دیجیتال این چنین برای محصول خود کیت‌های ریلی سفارشی طراحی کرده است تا بتوان آن را به‌راحتی درون رک‌ها جاسازی کرد.

موارد منفعت گیری از حافظه تازه وسترن دیجیتال

1713092700 326 وسترن دیجیتال از حافظه قابل‌حمل 368 ترابایتی رونمایی کرد تاشکن.webp

به حرف های وسترن دیجیتال، Ultrastar Transporter به‌وضوح برای انتقال داده طراحی شده است. به‌ گفتن مثال، در مواقعی که اتصال شبکه زیاد کند یا گران است، Transporter می‌تواند همه داده‌هایی که امکان پذیر برای یک گروه فیلم‌برداری موردنیاز باشد، ذخیره کند. بااین‌حال، دور از انتظار است که بتوان از Ultrastar Transporter در شرایطی همانند سفر با قطار منفعت گیری کرد، چرا که این دستگاه در زمان اوج مصرف به ۱۳۰۰ وات برق نیاز دارد.

ادامه مطلب
دو معاون سازمان نظام پزشکی تحول کردند - تاشکن
آخرین مطالب
وسترن دیجیتال از حافظه قابل‌حمل 368 ترابایتی رونمایی کرد تاشکن
وسترن دیجیتال از حافظه قابل‌حمل ۳۶۸ ترابایتی رونمایی کرد_تاشکن ۲۰

مشخصات اراعه‌شده برای وزن دستگاه متناقض می باشند. در برگه مشخصات آن، وزن Ultrastar Transporter تقریباً ۱۵ کیلوگرم قید شده است، اما وسترن دیجیتال زمان معارفه اظهار کرده که این دستگاه نزدیک به ۱۳ کیلوگرم وزن دارد. این چنین کیف حمل دستگاه نیز نزدیک به ۲ کیلوگرم وزن دارد.

با دقت به این که Ultrastar Transporter به‌تازگی در نمایشگاه NAB لاس‌وگاس معارفه شده، وسترن دیجیتال تا این مدت زمان اراعه و قیمت آن را اظهار نکرده است.

ادامه مطلب
هرآنچه که باید پیش از خرید میکروفن تشکیل محتوا بدانید

روز قبل نیز این شرکت از اولین کارت حافظه SD جهان با فضای ذخیره‌سازی ۴ ترابایت تحت نام تجاری سن دیسک رونمایی کرد که در تابستان ۲۰۲۴ اراعه خواهد شد. این کارت حافظه تازه از استاندارد SDUC منفعت گیری می‌کند و با این استاندارد، کارت‌های حافظه می‌توانند تا ۱۲۸ ترابایت ظرفیت داشته باشند.

دسته بندی مطالب

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

کسب وکار

اخبار ورزشی

اخبار اقتصادی

فرهنگ وهنر

سلامتی

اخبار تکنولوژی



منبع