خوش آمدید

بعضی می‌خواهند آرامش باشگاه استقلال را برهم بزنند

داورانی که شائبه دارند برای تیم استقلال نگذارید_تاشکن


به گزارش تاشکن

او گفت: هفته قبل در ورزشگاه آزادی گل سالم استقلال را نادیده می‌گیرند و این هفته هم شانس آوردیم پشتیبانی داور پرچم زد وگرنه این دو امتیاز هم همانند دو امتیاز بازی قبل از دست می‌دادیم.

خطیر در ادامه گفت: از مهدی تاج، رئیس محترم فدراسیون فوتبال عاجزانه تقاضا می‌کنم به این نوشته ورود کند. اتفاقاتی در هفته‌های تازه رخ داده که به شدت دلواپس کننده است. اتفاقات تازه در بازی‌های لیگ برتر این نگرانی را تشدید می‌کند که در هفته‌های حساس پایانی هم ناظر تکرار و توالی اشتباهات قضاوت باشیم.

مدیرعامل باشگاه استقلال افزود: چندین دفعه خواهان منفعت گیری از تکنولوژی VAR شده‌ایم و الان هم اصرار به این قضیه داریم. از رئیس محترم فدراسیون فوتبال می‌خواهیم برای هفته‌های پایانی از تکنولوژی پشتیبانی داور ویدئویی برای بازی‌های تیم‌های مدعی قهرمانی منفعت گیری شود. در هفته بیست و پنجم، استقلال در تبریز با تراکتور و پرسپولیس در تهران با سپاهان بازی دارد و با دقت به شرایط جدول، اهمیت این دو بازی از شهرآورد پایتخت کمتر نیست.

ادامه مطلب
تاثییر ویتامین B۳ در افت خطر مرگ ناشی از کبدچرب غیرالکلی - تاشکن

علی خطیر اصرار کرد: هیچ تیمی به اندازه استقلال از ابتدای فصل قانون را مراعات نکرده است و در بیانیه دادن و مصاحبه در خصوص قضاوت هم ما هیچ وقتی اغاز کننده نبودیم. انصاف نیست هم به قانون احترام بگذاریم و هم قانون از ما حمایتنکند.

علی خطیر او گفت: از فدراسیون فوتبال، کمیته داوران و دیگر مسئولان سازمان لیگ می‌خواهم در چیدمان داوران دقت کنند. من زیاد حرفه‌ای از کمیته داوران می‌خواهم در چیدمان داری دقت کنند. قطعاً خود کمیته داوران و مردم روال قضاوت‌ها را می‌بینند و نیازی نیست که جریان سازی صورت بگیرد. امیدوارم به این نوشته در این هفته‌های پایانی دقت شود.

ادامه مطلب
وجود کمرنگ مسابقات قرآن در شبکه قرآن!

وی اصرار کرد: استقلال صدر نشین لیگ است و ما نیازی نداریم که داوران به سود تیم ما سوت بزنند ولی خواسته ما این است که داورانی که در رابطه آنها هر گونه شائبه، عقبه و حتی شایعه وجود دارد برای بازی‌های تیم‌های بالای جدول انتخاب نشوند. فکر نمی‌کنم این خواسته غیر منطقی باشد.

مدیرعامل استقلال اصرار کرد: همان گونه که هیچ زمان یک داور قائمشهری حتی اگر داور بین‌المللی باشد، برای نساجی سوت نمی‌زند و یا داور تبریزی برای قضاوت بازی تراکتور انتخاب نمی‌شود، قضاوت که عقبه خوبی ندارد یا در قبل شائبه رنگی بودن داشته، نباید برای تیم‌های دیگر یا حتی برای استقلال قضاوت کند.

وی اصرار کرد: تحقیق درمورد این گرایش‌ها و بازدید صحت‌سنجی علایق رنگی و افرادی که اشتباهات تأثیر گذار داشته‌اند اصلاً کار سختی نیست و در لیگ‌های معتبر کشورهای اروپایی نظیر انگلیس، اسپانیا و ایتالیا همین کار انجام می‌شود و زیاد شفاف درمورد قبل داوران و تمایلات فوتبالی آنها تحقیق می‌شود.

ادامه مطلب
استقلال ۲۱ فروردین به فروش می‌رسد_تاشکن

خطیر در آخر او گفت: من زیاد کلی سخن بگویید کردم و به جزئیات ورود نکردم اما از ریاست محترم فدراسیون می‌خواهم همانطور که ابتدای فصل زیاد شفاف به ضعف قضاوت و لزوم تحکیم این کمیته اشاره کرد، اکنون در هفته‌های پایانی روی روال انتخاب داوران ورود داشته باشند. شک ندارم با انتخاب داوران کم نادرست و نفرات واجد شرایط استقلال می‌تواند به لیاقت خود در لیگ ادامه بدهد.

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

دسته بندی مطالب

کسب وکار

اخبار ورزشی

اخبار اقتصادی

فرهنگ وهنر

سلامتی

اخبار تکنولوژی



منبع