خوش آمدید

واکنش تهیه‌کننده به ادعای یک فوتبالی برای بازی در سریال «سلمان فارسی»

چه خبر از سریال سلمان فارسی؟_تاشکن


به گزارش تاشکن

به گزارش خبرنگار فرهنگی ، سریال «سلمان فارسی» به نویسندگی و کارگردانی داوود میرباقری و تهیه‌کنندگی حسین طاهری است که بعد از آخر فیلمبرداری قسمت شاهرود، ادامه فیلمبرداری فصل ایران ساسانی آن در شهرک سینمایی غزالی در فصل بهار اغاز شده است.

این سریال در سه فصل دوران ایران ساسانی، امپراتوری بیزانس و حجاز صدر اسلام به زندگی و زمانه یار ایرانی پیامبر اسلام می‌پردازد. حسین طاهری، تهیه‌کننده سریال سلمان فارسی درمورد آخرین حالت تشکیل و فیلمبرداری سریال «سلمان فارسی» توضیحاتی اراعه داد و به خبرنگار تسنیم او گفت: فیلمبرداری ما در قسمت شاهرود در این مرحله، آخر پذیرفته و ما در ادامه در تهران و عمدتاً در شهرک غزالی و لوکیشن مجموعه ماربین فیلمبرداری‌مان را در بهار و تابستان انجام خواهیم داد.

او گفت: یقیناً که در این بین گذرهایی مختصر به مناطق دیگر ایران از جمله استان سمنان خواهیم داشت.

ادامه مطلب
کشف هزارمین تپ‌اختر کهکشان راه شیری

طاهری با گفتن این که اکنون در حال تصویربرداری فصل دوم یا همان فصل ایران سریال «سلمان فارسی» هستیم، او گفت: پیش‌بینی و برآورد وقتی ما این است که فصل ایران ظرف یک‌ سال و نیم آینده به پایان خواهد رسید و بعد از آن فصل پایانی یا فصل حجاز ضبط خواهد شد.

تهیه‌کننده سریال «سلمان فارسی» اضافه کرد: مطابق برنامه با زمان‌بندی مناسبی پیش می‌رویم. امسال به علت این که ساخت‌وساز دکورهای فصل ایران به نقطه خوبی رسیده و خوشبختانه با حمایتسازمان قسمت مهم دکور دوره ساسانی آماده شده و بقیه در حال ساخت است، امیدوارم شدت فیلمبرداری به دوبرابر سال قبل افزایش یابد.

ادامه مطلب
معاون گسترش ورزش بانوان با استاندار اصفهان دیدار کرد_تاشکن

وی پافشاری کرد: یقیناً مرحله های پیش تشکیل فصل حجاز هم اکنون با ریتم آرامی در حال انجام است تا وقفه‌ای در ساخت سریال تشکیل نشود. فصل حجاز در چند منطقه گوناگون ساخته خواهد شد که یکی از آن‌ها شهرک سینمایی نور است.

تهیه‌کننده سریال «سلمان فارسی» این چنین درمورد بازیگران جدیدی که به مطرح اضافه خواهند شد، او گفت: فصل ایران باستان، پربازیگرترین فصل سریال است که به مرور و با نظر کارگردان و تیم تشکیل، بازیگران تازه، انتخاب و مرحله به مرحله معارفه خواهند شد.

سریال سلمان فارسی در ۶۰ تکه و از سال ۱۴۰۵ پخش خواهد شد.

انتهای مطلب/

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

ادامه مطلب
«مسافر ری» با چند فیلم تازه در آخر هفته تلویزیون_تاشکن

دسته بندی مطالب

کسب وکار

اخبار ورزشی

اخبار اقتصادی

فرهنگ وهنر

سلامتی

اخبار تکنولوژی



منبع