خوش آمدید

سیدجلال حسینی به اردوی پرسپولیس در امارات اضافه شد

نیم‌ فصل دوم کلا کار سخت است/ملوان نیم فصل عالی نتیجه گرفته بود_تاشکن


به گزارش تاشکن

مربی پرسپولیس درمورد سخن بگویید‌ رقیب ها در رابطه پرسپولیس او گفت: ما زیاد فکر نمی‌کنیم ولی سال‌ها است که این اتفاق می‌افتد. هر فردی هر حرفی که دلش می‌خواهد می‌زند و فردی نیست که جلوی آن‌ها را بگیرد. نه این سال فکر می‌کنم چندین سال که قهرمان می‌شدیم سخن‌هایی زده می‌شد که بدتر می بود. متاسفانه اگر ما بخواهیم صحبتی کنیم زیاد سریع برخورد می‌کنند. چندین بار گفتیم که اگر قرار باشد جواب بدهیم، می‌توانیم جواب بدهیم. از ما می‌خواهند که این کار را نکنیم و این نادرست است. باید جواب بدهیم و شرایط طوری شده هر فردی هر چیزی که دلش می‌خواهد می‌گوید. هم کمیته انضباطی و هم کمیته اخلاق تا الان کاری نکرده‌اند که کار خوبی نیست. اصلا دوست نداریم تمرکزمان را از بین ببریم. در این سال این کارها را انجام داده‌ایم و یکسری نهادها همانند کمیته انضباطی و اخلاق می باشند که برخورد نمی کنند و علتمی‌شود درمورد هر چیزی سخن بگویید کنند.

ادامه مطلب
احکام کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال تبعیض آمیز است

حسینی درمورد این که گمان دارد پرسپولیس و استقلال با یک امتیاز فصل را به آخر برسانند و آیا سازمان لیگ اشکار کرده که تکلیف گل زده در داخل یا خارج از خانه است، او گفت: اصلا به این مسائل فکر نمی‌کنیم، هفت بازی دیگر مانده که یکی از یکی دیگر سخت‌تر است. به این فکر نمی‌کنیم. همه تمرکز ما برای بازی بعدی است که بتوانیم یک شرایط خوب را نگه داری کنیم و یک بازی خوبی انجام دهیم. نمی‌خواهیم در این مورد سخن بزنیم که سازمان لیگ و یا نفر فرد دیگر سخن زده است.

سیدجلال حسینی درمورد این که انگارً معاوضه‌های پرسپولیس بدون دقت به کارکرد بازیکنان در زمین اشکار می باشند، او گفت: سپس از تعطیلات سخت است و بازیکنان از تیم ملی به ما اضافه شدند. دو بازی سخت انجام دادند. این تفکرات سرمربی است و تصمیماتی که آن‌ها می‌گیرند. امیدوارم همه پشتیبانی کنند این کار را انجام دهیم و هر فردی که معاوضه می‌شود یا بازی می‌کند به پرسپولیس پشتیبانی کند.

ادامه مطلب
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال تا چه وقتی می خواهد منفعل عمل کند

حسینی درمورد این که مهدی تارتار معتقد می بود گل آن‌ها در شرایط آفساید به ثمر رسیده، او گفت: در بازی قبلی هم گفتم کارشناسان می‌توانند بهتر نظر بدهند. این که داور خوب یا بد سوت زده امیدوارم که کارشناسان نگاه کنند و درموردش قضاوت کنند.

او درمورد مقدار رضایتش از کارکرد تیم او گفت: بعد از تعطیلات شرایط زیاد سخت است. ۲ بازی سخت روبه رو تیم‌های خوب ملوان و گل‌گهر داشتیم. بچه‌ها همه تلاش خود را کردند. در نیم‌ فصل دوم کلا کار سخت است اما بچه‌ها با همه وجود بازی کردند و فکر می‌کنم نتایج خوبی گرفتیم، امیدوارم ادامه داشته باشد.

ادامه مطلب
نامه گله های آمیز سازمان نظام پرستاری به سردار رادان - تاشکن

دسته بندی مطالب

کسب وکار

اخبار ورزشی

اخبار اقتصادی

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

فرهنگ وهنر

سلامتی

اخبار تکنولوژی



منبع