خوش آمدید

«خانه» جدید به شبکه یک آمد و «تهران بیست» جدید به شبکه تهران

«خانه» تازه به شبکه یک آمد و «تهران بیست» تازه به شبکه تهران_تاشکن


به گزارش تاشکن

به گزارش خبرنگار فرهنگی ، مسابقه «خانه» از فردا به آنتن شبکه یک سیما می‌آید و «تهران بیست» از امروز پخش خود را با فضایی تازه در شبکه تهران اغاز می‌کند.

جزئیات این دو برنامه را در ادامه ببینید:

چالش مسابقه «خانه» در شبکه یک با اجرای امیرمحمد زند

چالش مسابقه «خانه» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی ناصر عالمی و یاسر عالمی و سردبیری سید مجتبی قافله‌باشی از فردا ۲۶ فروردین‌ماه از شبکه یک سیما روی آنتن می‌رود.

آخرین مطالب
ادامه مطلب
تابلوهای نصب شده در خیابان های کویت + عکس

«خانه» در قالب چالش مسابقه به‌سبک بازی‌های نقش مخفی است که با محوریت هویت پیشرفت ایران در ۴۰ تکه تهیه شده است و در هر تکه از این مسابقه تلویزیونی به موضوعاتی همچون علم و فناوری، کشاورزی، اقتصاد، ورزش و… پرداخته خواهد شد.

در هر تکه از این برنامه ۶ شرکت‌کننده وجود خواهند داشت؛ در این مسابقه یک سری سؤالات نقل می‌شود که شرکت‌کنندگان در قالب بازی و در تعامل با یکدیگر باید به جواب درست آن برسند.

دکور این برنامه زیاد متفاوت و دلنشین است که به‌صورت ۳۶۰ درجه و در فضای کاملاً ایرانی طراحی و ساخته شده است.

مسابقه «خانه» کاری از مرکز سیمرغ است که با اجرای امیرمحمد زند روزهای یکشنبه تا چهارشنبه ساعت ۲۳:۱۵ از شبکه یک سیما روی آنتن خواهد رفت.

اغاز فصل تازه تهران بیست از امروز

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

ادامه مطلب
شکست پرسپولیس برابر النصر

برنامه تهران بیست از امشب با نوشته بازدید تصادفات نوروزی روی آنتن شبکه تهران می‌رود. به‌حرف های تهیه‌کننده، جدا از تغییراتی که به‌زودی در گرافیک و زیبایی‌شناسی برنامه به‌لحاظ دکور و آیتم‌ها اتفاق می‌افتد و با افزودن قسمت‌های چون «پرونده روز» نگاهی عمیق‌تر به آنچه روی میز برنامه رخ می‌دهد. تلاش بر این است که نقش محوری‌تری به مخاطبان داده شود و با پررنگ شدن آیتم «هشتگ تهران بیست» هر شب پیگیری یکی از خواست‌های مخاطبان را در کنداکتور برنامه با وجود مسئول مرتبط جانمایی کنیم.

برنامه تهران بیست در فصل تازه پرونده‌محور خواهد می بود تا بتوانیم مطالبات مردم به‌خصوص اهالی استان تهران را پیگیری کنیم و تا نتیجه پیش ببریم.

در اولین برنامه تهران بیست در سال پیشِ‌رو ( ۱۴۰۳) بر پایه حالت تصادفات سرزمین در دو مناسبت تعطیلات نوروز و تعطیلات عید سعید فطر اتاق فکر و تحقیقات برنامه به‌سراغ آیتم‌هایی چون علت تصادفات، چرایی وقوع، استاندارد خودروها و… رفته و به همین مناسبت به‌سراغ سردار سید تیمور حسینی رییس پلیس راهور فراجا رفته است تا با نگاهی علمی و عملیاتی چالش جدّی تصادفات سرزمین را این بار از زوایای گوناگون تحلیل و بازدید کند.

ادامه مطلب
فتوشاپ چیست؟ نرم افزار فتوشاپ (photoshop) به زبان ساده_تاشکن

برنامه تهران بیست شنبه تا چهارشنبه ساعت ۲۰ روی آنتن شبکه تهران می‌رود.

انتهای مطلب/+

دسته بندی مطالب

کسب وکار

اخبار ورزشی

اخبار اقتصادی

فرهنگ وهنر

سلامتی

اخبار تکنولوژی



منبع