خوش آمدید

با قهرمانی در فوتسال آسیا دل مردم را شاد کنید

با قهرمانی در فوتسال آسیا دل مردم را شاد کنید_تاشکن


به گزارش تاشکن



وزیر ورزش:

وزیر ورزش و جوانان ضمن وجود در تمرین تیم ملی فوتسال بر قهرمانی این تیم در جام ملت‎‌های آسیا اصرار نمود.

ادامه مطلب
عمر واقعی قلب تان را از هوش مصنوعی بپرسید+ عکس


به گزارش

خبرگزاری موج


، در اغاز اعزام تیم ملی فوتسال به جام ملت‌های ۲۰۲۴ آسیا، کیومرث هاشمی، وزیر ورزش و جوانان از آخرین تمرین این تیم پیش از اعزام به تایلند، بازدید کرد.

هاشمی در جمع ملی‌پوشان فوتسال او گفت: زیاد خوشحال هستیم که در آخرین شب وجود شما در تهران در کنار شما هستیم. خدا پشت و پناه شما باشد تا دل یک ملت را با قهرمانی خود شاد کنید و یک عیدی بزرگ به مردم بدهید.

او گفت: جوان‌گرایی که با راهبری سرمربی تیم ملی در فوتسال رخ داده، اتفاق بزرگی است. این یک کار بزرگ و اثربخش است که قطعا نتیجه آن را خواهیم دید، هرچند باید با تدبیر و عاقلانه باشد. قول می‌دهیم از مجموعه کادرفنی و تیم حمایتو بعد از قهرمانی از شما تقدیر کنیم.

ادامه مطلب
پنجره پرتاب مارس اکسپرس باز شد_تاشکن

وزیر ورزش در ادامه با اشاره به برگزاری مسابقات فوتسال در جام رمضان اظهار داشت: در ماه مبارک رمضان در جای جای سرزمین مسابقات فوتسال برگزار شد که این می‌تواند الگوی کشورهای اسلامی باشد و این نوشته می‌تواند به فوتسال ما پشتیبانی کند. در زمان وجود من در آموزش و پرورش، لیگ فوتسال دانش‌آموزان را راه‌اندازی کردیم که اکنون مسلم اولادقباد از دل این مسابقات خارج شده است و این نوشته باید گسترش یابد و دقت بیشتری به آن شود.

هاشمی افزود: امیدوارم این فعالیت‌ها استمرار داشته باشد و ورزش و فوتسال این ظرفیت را دارد. سرمربی شما فردی است که سال‌ها برای ایران افتخارآفرینی کرده است و امیدوارم با گوش نهادن به دستورات کادر فنی به پیروزی‌های بزرگ‌تر برسید و مقصد از وجود ما در کنار شما همین نوشته است. اگر توفیقی باشد، برای بازی فینال حتما کنار شما خواهم می بود.

ادامه مطلب
استقرار تیم پزشکی با تجهیزات کامل در محل سانحه - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان_تاشکن




آیا این خبر سودمند می بود؟





دیدگاه های ارسال شده توسط شما، بعد از تایید توسط خبرگزاری موج در وب انتشار خواهد شد.


مطلب هایی که حاوی تهمت و افترا باشد انتشار نخواهد شد.


مطلب هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد انتشار نخواهد شد.

دسته بندی مطالب

کسب وکار

اخبار ورزشی

اخبار اقتصادی

فرهنگ وهنر

سلامتی

اخبار تکنولوژی



منبع