خوش آمدید

بررسی عملکرد خوب پیکان در نیم‌فصل دوم

بازدید کارکرد خوب پیکان در نیم‌فصل دوم_تاشکن


به گزارش تاشکن

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا، تیم فوتبال پیکان در هفته‌های تازه کارکرد قابل قبولی داشته و فعلا با ۲۴امتیاز در رده یازدهم لیگ برتر وجود دارد و به نوعی خودش را از جمع تیم‌های پایین جدول جدا کرده است. شاگردان غلامرضا عنایتی در هفته‌های قبل از یک تیم دست و پا بسته به تیمی قابل احترام و سختکوش تبدیل شده‌اند. 

پیکان در نیم‌فصل دوم ۷ بازی انجام داده که ۳ پیروزی، ۴تساوی و یک باخت را کسب کرده است. مسئله دلنشین اینجاست که ۳ پیروزی به دست آمده پیکان در نیم‌فصل دوم روبه رو سپاهان، ملوان و استقلال خوزستان بوده. پیکان به نوعی جزو تیم‌های بالای جدول در نیم‌فصل دوم بوده است.

غلامرضا عنایتی ۱۳ بازی است که به گفتن سرمربی روی نیمکت پیکان نشسته. در این ۱۲ بازی پیکان ۳ برد،  ۷مساوی و ۳ باخت را توانایی کرده که ۳ ناکامی پیکان روبه رو پرسپولیس، تراکتور و استقلال بوده است. این در شرایطی است که عنایتی پیش از آمدن به پیکان، کارکرد مساعد در تیم امید و نفت مسجدسلیمان نداشت، اما با پیکان توانسته تا اینجای فصل جزو تیم‌های خوب لیگ باشد. 

ادامه مطلب
هدست واقعیت مجازی XR Health، سلامت روان فضانورد ان را درمان می‌کند

اکنون باید دید که این روال خوب پیکان در نیم‌فصل دوم ادامه‌دار خواهد می بود و عنایتی می‌تواند تیمش را به رده‌های بالاتر جدول رساند یا خیر.

انتهای مطلب/

دسته بندی مطالب

کسب وکار

اخبار ورزشی

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

اخبار اقتصادی

فرهنگ وهنر

سلامتی

اخبار تکنولوژی



منبع

ادامه مطلب
دوندگان حرفه‌ای انگارً سال‌ها زیاد تر از افراد معمولی زندگی می‌کنند_تاشکن