خوش آمدید

گروهی از معترضین حامی فلسطین توسط پلیس لندن دستگیر شدند

گروهی از معترضین حمایتکننده فلسطین توسط پلیس لندن دستگیر شدند_تاشکن


به گزارش تاشکن

به گزارش خبرنگار بین‌الملل خبرگزاری برنا، بعد از پاشیده شدن رنگ قرمزی نمادین روی دیوار‌های ساختمان وزارت دفاع انگلیس در لندن توسط گروهی فعال حقوق بشری حمایتکننده فلسطین، ۵ نوجوان انگلیسی توسط نیروی پلیس لندن دستگیر شدند.

بر پایه گزارش اسکای نیوز، خواست این گروه فعال حقوق بشری، اعمال تحریم تسلیحاتی علیه رژیم صهیونیستی و عدم ادامه یافتن پشتیبانی‌های سیاسی و نظامی انگلیس از رژیم اشغالگر است.

پنج معترض حمایتکننده فلسطین بعد از پاشیدن رنگ قرمز بر روی مقر وزارت دفاع بازداشت شدند.

گروه‌های خواست جوانان و عمل فلسطین با هم این عمل را روز چهارشنبه در لندن انجام دادند.  آنها از محافظه کاران و حزب کارگر خواستند که به اعمال تحریم تسلیحاتی دو طرفه علیه اسرائیل متعهد شوند.

آخرین مطالب
ادامه مطلب
جناب خان یلدا به تلویزیون برمی گردد

آنها این چنین خواستار آخر دادن به کلیه مجوز‌های آینده برای اکتشاف، گسترش و تشکیل سوخت‌های فسیلی در بریتانیا از جمله لغو مجوز‌های نفت و گاز صادر شده از سال ۲۰۲۱ شدند.

در ویدئویی انتشار شده در شبکه اجتماعی ایکس، چند معترض در حال پاشیدن رنگ قرمزی شبیه رنگ خون بر روی دیوار‌های ساختمان وزارت دفاع انگلیس دیده خواهد شد.

آنها سپس بنری را به نمایش می‌گذارند که روی آن نوشته شده می بود: «جوانان خواستار آخر دادن به نسل کشی می باشند».

پلیس لندن در توئیتی خبرداد که پنج نفر به ظن صدمه جنایی دستگیر شده و در بازداشت به سر می‌برند.

آنها در بیانیه‌ای اظهار کردند: ما هیچ زمان افرادی را که به بهانه اعتراض به ساختمان‌ها صدمه می‌زنند را تحمل نخواهیم کرد.

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

ادامه مطلب
باشگاه پرسپولیس مطالبات بازیکنانش را داد_تاشکن

مطالبه جوانان در بیانیه‌ای نیز خبرداد: جوانان آینده‌ای را که متولیان امر برای ما در نظر گرفته اند، نمی‌پذیرند.

در حالی که رهبران ما، آینده‌ای با رنج و مرگ جمعی برای ما می‌سازند، ما بی سر و صدا نخواهیم مرد.

روز دوشنبه، پلیس ۱۲ نفر را بعد از پاشیدن رنگ قرمز توسط این گروه به مقر حزب کارگر دستگیر کرد.

این درحالی است که به تازگی، وزیر امورخارجه انگلیس در عکس العمل به کشتار امدادگران توسط رژیم صهیونیستی او گفت: حمایتما از اسرائیل بی‌قید و شرط نیست.

دیوید کامرون چند روز بعد از دعوا هوایی اسرائیل به کاروان «آشپزخانه مرکزی جهان» که تبدیل کشته شدن هفت امدادگر این نهاد از جمله سه انگلیسی شد، اصرار کرد که حمایتکشورش از این رژیم به مراعات قوانین بین المللی بشردوستانه بستگی دارد.

وی طی یادداشتی در ساندی تایمز نوشت: «حمایتما بی قید و شرط نیست. ما انتظار داریم که این چنین دموکراسی موفقی از قوانین بشردوستانه بین‌المللی تبعیت کند، حتی وقتی که به چالش کشیده شود.»

ادامه مطلب
امیر محمد یزدانی به مدال نقره قهرمان جهان بسنده کرد

انگلیس از زمان اغاز حملات صهیونیست‌ها به نوار غزه یکی از حامیان سرسخت اسرائیل در مقصد قرار دادن مردم فلسطین بوده است. کامرون در ماه‌های تازه تنها چند بار نسبت به حالت وخیم مردم فلسطین انتقاد کرده می بود.

کامرون روز یکشنبه هفته قبل نسبت به خطر گرسنگی دسته جمعی در فلسطین هشدار داد و از رژیم صهیونیستی اسرائیل خواست نسبت به صدور مجوز برای گروه‌های امدادرسان همکاری کند.

روز شنبه هفته قبل نیز انگلیس خبرداد که به گفتن بخشی از یک تلاش بین‌المللی، یک کشتی برای پشتیبانی رسانی به غزه اعزام می‌کند.

انتهای مطلب/

دسته بندی مطالب

کسب وکار

اخبار ورزشی

اخبار اقتصادی

فرهنگ وهنر

سلامتی

اخبار تکنولوژی



منبع