خوش آمدید

چت‌بات هوش مصنوعی متا در دسترس برخی کاربران واتس‌اپ قرار گرفت

چت‌بات هوش مصنوعی متا در دسترس برخی کاربران واتس‌اپ قرار گرفت_تاشکن


به گزارش تاشکن

بر پایه گزارش‌های منتشرشده، انگارً چت‌بات هوش مصنوعی متا با نام Meta AI، برای برخی کاربران منتخب واتس‌اپ در هند در دسترس قرار گرفته است.

هند یکی از بزرگ‌ترین بازارهای اپلیکیشن واتس‌اپ محسوب می‌شود و اکنون متا هوش مصنوعی Meta AI خود را در دسترس برخی کاربران آن قرار داده است تا بتوانند از طریق این اپلیکیشن مطلب‌رسان محبوب، به‌صورت مستقیم با دستیار هوش مصنوعی این شرکت تعامل داشته باشند.

هوش مصنوعی متا برای واتس‌اپ

چت‌بات هوش مصنوعی متا در دسترس برخی کاربران واتس‌اپ قرار گرفت_تاشکن ۱۴

کاربرانی که به این ویژگی دسترسی اشکار کرده‌اند، در سمت راست و بالای لیست چت‌های واتس‌اپ خود با آیکون جدیدی روبه رو خواهد شد که به‌شکل یک حلقه رنگارنگ است. Meta AI توسط مدل زبانی بزرگ این شرکت، Llama حمایتمی‌شود و کاربران می‌توانند در رابطه موضوعات مختلفی با آن مکالمه داشته باشند.

ادامه مطلب
متا بالاخره اراعه عمومی API تردز را اغاز کرد_تاشکن

یقیناً باید به این مسئله مهم دقت داشت که هوش مصنوعی متا اکنون فقط برای برخی کاربران منتخب واتس‌اپ در هند در دسترس قرار است، به این علت تا زمان دسترسی عموم کاربران به آن باید زیاد تر صبر کنیم. اراعه محدود این ویژگی به این معنی است که متا به گمان زیادً درحال جمع‌آوری داده‌ها و بازخوردهای کاربران در رابطه Meta AI است.

متا درحال گسترش قابلیت‌های هوش مصنوعی متغیری برای سرویس‌های خود است. اخیراً در گزارش فرد دیگر به گسترش قابلیت هوش مصنوعی برای نوشتن متن استوری‌های اینستاگرام اشاره شده می بود. این چنین این غول فناوری برنامه‌های بلندپروازانه‌ای برای گسترش هوش مصنوعی عمومی دارد و اخیراً در گزارشی به گسترش یک فناوری اشاره شده می بود که می‌تواند استدلال کند.

ادامه مطلب
وصله پینه ورزشگاه آزادی صدای نیمار را هم درآورد!

دسته بندی مطالب

کسب وکار

اخبار ورزشی

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

اخبار اقتصادی

فرهنگ وهنر

سلامتی

اخبار تکنولوژی



منبع