خوش آمدید

روایت محیا دهقانی از وضعیت امروز تلویزیون و یک توصیه

روایت محیا دهقانی از حالت امروز تلویزیون و یک توصیه_تاشکن


به گزارش تاشکن

به گزارش خبرنگار فرهنگی ، محیا دهقانی بازیگر سینما و تلویزیون که فصل دوم «مستوران» و «نجلا» جزو آخرین کارهای او در تلویزیون به حساب می اید پافشاری کرد: «مستوران» سریالی می بود که از سپس جذب مخاطبان با پیروزی مواجه شد. می‌توان او گفت این سریال در سپس فرهنگ‌سازی در خصوص کهن‌الگو‌های ما به اندازه خود چند قدم برداشت. همه عوامل«مستوران» در تلاش بودند تا خروجی خوب و متغیری را داشته باشند. سخن تازه و نو از نظر ظاهر، دیالوگ و بازی‌ها اراعه دهند. به نظرم گروه جوانی دور هم جمع شدند و نتیجه هم زیاد موفق می بود.

او درمورد عکس العمل مردم به سریال«مستوران»، یادآور شد: مردم عکس العمل زیاد خوبی داشتند. باورم نمی‌شد هم جوان‌ها و هم نوجوان‌ها این سریال را ببینند. مخاطبانی از داخل و حتی خارج از ایران داشتیم که نظرات خود را به گوش ما می‌رساندند. ما حتی درمورد این سریال بازخوردهایی از خارج از ایران داشتیم.

ادامه مطلب
نقد و بررسی ویدیتور؛ پلتفرم ساخت ویدیو آنلاین با کمترین هزینه

دهقانی در جواب به این که به نظر شما تلویزیون در دوره جاری توانسته تا چه اندازه هم مخاطبان و هم هنرمندان را به سمت خود جذب کند، او گفت: یک سالی هست که کیفیت کارها نشان دهنده این کار است که قدم‌هایی برداشته شده و دست هنرمندان زیاد تر باز گذاشته شده‌است. قدم‌های برداشته شده نمایان این کار است، اما تا این مدت جای کار دارد.

بازیگر سریال«نجلا» با پافشاری بر این که کار خوب قطعاً دیده می‌شود، فرمود: آنقدر خروجی «مستوران» خوب بوده‌است که باید بگویم تاثییر برای مردم مهم است و کار خوب دیده می‌شود. تا این مدت بر این باورم اگر خروجی خوب و با کیفیت داشته‌باشیم، دیگر برای مخاطب اهمیتی ندارد که این خروجی از کجا پخش می‌شود، بلکه کار را می‌بیند. به این علت مشکل این است که ما کسری در مواد اولیه داریم.

ادامه مطلب
۳۵۰ ماما در ۹۳ شهر منتخب برنامه سلامت خانواده جذب می شوند - تاشکن
آخرین مطالب

وی در خصوص پرداختن به مسائل و دغدغه جوانان در آثار هنری او گفت: امیدوارم امسال زیاد تر مسائل جوانان را به میدان بیاوریم و به آن‌ها دست دوستی دهیم، به سلایق جوانان اهمیت دهیم و خواسته‌هایشان را در نظر بگیریم.

انتهای مطلب/

دسته بندی مطالب

کسب وکار

اخبار ورزشی

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

اخبار اقتصادی

فرهنگ وهنر

سلامتی

اخبار تکنولوژی



منبع