خوش آمدید

استقلال یک - صنعت‌ نفت صفر

استقلال با یک گل صدرنشین ماند_تاشکن


به گزارش تاشکن

 

ترکیب استقلال

سیدحسین حسینی، ایمان سلیمی، محمدحسین مرادمند، میلاد فخرالدینی(کارت زرد)، زبیر نیک نفس(۷۸ امید حامدی فر)، ابوالفضل جلالی، روزبه چشمی، مهرداد محمدی(۷۸ پیمان بابایی)، آرش رضاوند، ماشاریپوف(۹۰ جعفر سلمانی)، گوستاوو بلانکو.

 

ترکیب آلومینیوم

احمد گوهری، احسان قهاری، امیر نوری(۷۰ ابوالفضل قنبری)، مهدی لیموچی، امین جهان کهن، مهران موسوی، یونس اکبرپور، عارف حاجی عیدی، امین کاظمیان، میلاد بدرقه(۷۰ رضا جبیره)، مهدی لطفی.

 

اغاز هجومی آبی پوشان

استقلال که در دیدار برابر مس رفسنجان هم نشان داده می بود برای انجام بازی هجومی مهره ها و ابزارهای ملزوم را در اختیار دارد، در این دیدار هم دقایق ابتدایی را با چند دعوا روی دروازه میزبان اغاز کرد و تا اغاز باز کردن دروازه آلومینیوم پیش رفت اما کم دقتی در زدن ضربات آخر اجازه رسیدن به گل را نداد. با این حال شاگردان نکونام در ۲۰ دقیقه ابتدایی بازی تیم برتر میدان بودند.

ادامه مطلب
آیا سریال «پایتخت» به جستوجو سارا و نیکای فرد دیگر است؟

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

 

اعتراض نکونام کار دستش داد

جواد نکونام که در اکثر بازی های استقلال خارج از محوطه در نظر گرفته شده برای مربیان وجود دارد و طبق معمول به داور هم معترض هست، در دقیقه ۲۷ این دیدار هم عادتش را ترک نکرد و بعد از اعتراضی که به تصمیم داور داشت از او کارت زرد گرفت تا وضعیتش برای ادامه بازی با استرس همراه شود.

 

سلیمی خطرناک ترین بازیکن آبی ها

در حالی که استقلال موقعیت هایی را برای باز کردن دروازه آلومینیوم پیدا کرده می بود، ایمان سلیمی دفاع کننده پیش تاخته این تیم خطرناک ترین بازیکن می بود و چندین بار به سمت دروازه حریف ضربه زد که با اهمیت ترین آن در دقیقه ۳۱ با ضربه سر به تیر افقی دروازه برخورد کرد و به بیرون رفت.

ادامه مطلب
دربی ایران VAR دارد؟

 

بلانکو فرشته نجات شد

در زمان های اضافه نیمه اول یک ارسال از جناح چپ بلانکو را در موقعیت ضربه قرار داد که این بازیکن آرژانتینی با سر توپ را به سمت دروازه زد و توپ از خط دروازه عبور کرد اما دروازه بان آلومینیوم توپ را برگشت داد اما داور اظهار گل کرد. این صحنه با اعتراض تیم میزبان همراه می بود که باور داشتند توپ گل نشده است.

 

استقلال برعکس نیمه اول شد

شاگردان نکونام که با زدن گل در ثانیه های پایانی نیمه اول از سختی و استرس خارج شده و به آنچه مد نظرشان می بود رسیده بودند، نیمه دوم را با احتیاط بالا اغاز کردند و همه تلاششان را به کار بستند تا از گل زده مراقبت کنند. به همین خاطر اکثر زمان نیمه دوم را به دفاع پرداختند و این آلومینیوم می بود که روی دروازه حریف سختی داخل کرد.

ادامه مطلب
جلسه هماهنگی دربی 103 برگزار شد

 

تغییرات حسینی برای جبران نتیجه

سفید و سبزپوشان آلومینیوم که در اکثر زمان نیمه دوم تیم برتر میدان بودند با وجود برتری نتوانستند موقعیت خطرناکی را روی دروازه حسینی تشکیل کنند. با این حال سیدمجتبی حسینی سرمربی آلومینیوم برای رسیدن به گل تغییراتی را در ترکیب و تاکتیک تیمش تشکیل کرد و در دقایق پایانی سختی روی دروازه استقلال را زیاد تر کرد.

 

تداوم صدرنشینی استقلال

آبی های پایتخت که هفته ها است صدر جدول را از آن خود کرده اند و با پیروزی های کم گل هم چنان به سمت قهرمانی پیش می روال، با پیروزی برابر آلومینیوم ۵۰ امتیازی شدند و صدر را در اختیار خود نگه داشتند. آلومینیوم اراک هم با ۳۰ امتیاز در رده نهم جدول قرار گرفته است.

دسته بندی مطالب

کسب وکار

ادامه مطلب
حمایتبهنام بانی ستاره پاپ از استقلال

اخبار ورزشی

اخبار اقتصادی

فرهنگ وهنر

سلامتی

اخبار تکنولوژی



منبع