خوش آمدید

۷۰ نفر در تصادفات تعطیلات عید فطر جان باختند

۷۰ نفر در تصادفات تعطیلات عید فطر جان باختند_تاشکن


به گزارش تاشکن

به گزارش خبرگزاری برنا، سردار مومنی رییس پلیس راه سرزمین  با اشاره به اغاز مطرح ترافیکی اختصاصی تعطیلات عید فطر از ۲۱ فروردین او گفت : این مطرح تا ۲۵ فروردین در جاده های سرزمین اجرا می شود.

وی با اشاره به تردد روان در اکثر محورهای سرزمین او گفت: این چنین بارش باران را در برخی محورهای استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل گیلان، گلستان، خراسان شمالی و خراسان رضوی را ناظر هستیم.

وی او گفت: در طول اجرای مطرح خوشبختانه ناظر افت آمار جانباختگان تصادفات به مقدار ۶۳ درصد بودیم و این چنین شمار مصدومان تصادفات هم ۱۷ درصد افت یافته است اما با این وجود متاسفانه در این زمان ۷۰ نفر از هموطنان در تصادفات جان خود را از دست دادند و ۲۲۲۳ نفر هم مصدوم و مجروح شده‌اند.

ادامه مطلب
فیفا تولد مسی را فارسی تبریک گفت_تاشکن

به حرف های رییس پلیس راه سرزمین، برای فردا آخرین روز تعطیلات عیدفطر محدودیت‌های ترافیکی پیش بینی شده است. از ساعت ۸:۳۰ صبح فردا جمعه آزاد راه تهران – شمال به سمت چالوس مسدود می شود و از ساعت ۹:۳۰ از پل زنگوله مسیر به سمت چالوس مسدود می شود و از ساعت ۱۱:۳۰ از مرزن آباد به سمت تهران مسیر یکطرفه می شود.

مومنی این چنین با اشاره به بازگشایی قطعه ۲ آزادراه تهران- شمال بازگشایی او گفت:‌ امسال همانند سنوات قبل محدودیت‌های ترافیکی برای مردم بومی و محلی تشکیل نمی کنیم و این هموطنان می‌توانند از مسیر قدیم کرج چالوس تا تونل کندوان تردد داشته باشند ولی آن دسته از هموطنانی که تصمیم رفتن به سمت چالوس را داشته باشند از ساعت ۷ به سپس از میدان امیرکبیر نمی توانند تردد کنند.

ادامه مطلب
حلوا جوزی شیرینی سنتی جاجرم در شب یلدا در فهرست آثار ملی سرزمین ثبت شد

فرمانده پلیس راه سرزمین درمورد حجم ترافیکی بالای مسافران در برخی استان‌ها، او گفت:‌ بیشترین انباشت را در استان‌های گیلان، مازندران ، گلستان و خراستان رضوی را ناظر هستیم و پیشنهاد به هموطنان این است که به زمان برگشت قوانین راهنمایی و رانندگی را مراعات کنند و از شدت و سبقت غیرمجاز پرهیز کنند و به زمان خستگی و خواب آلودگی رانندگی نکنند.،متاسفانه نزدیک به ۴۴ درصد تصادفات جاده‌ای در سرزمین به علت عدم دقت به جلو است که بخشی از آن به علت منفعت گیری با تلفن همراه میانه رانندگی است.

انتهای مطلب/

دسته بندی مطالب

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

کسب وکار

اخبار ورزشی

اخبار اقتصادی

ادامه مطلب
سایه موشک به سمت ماه می‌رود

فرهنگ وهنر

سلامتی

اخبار تکنولوژی



منبع