خوش آمدید

مردم روز طبیعت استقبال زیادی از پویش کاشت یک میلیارد درخت کردند

مردم روز طبیعت استقبال بسیاری از پویش کاشت یک میلیارد درخت کردند_تاشکن


به گزارش تاشکن

نقی شعبانیان معاون سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری در او گفت و گو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری برنا اظهار داشت: در روز طبیعت ناظر فعالیت‌های زیاد زیاد و استقبال بی‌نظیر مردم بودیم؛ امسال خصوصا با دقت به شب‌های احیا و شهادت حضرت علی علیه السلام، فعالیت‌های مردم در روزها کمتر می بود اما شب‌ها زیاد شلوغ می بود.

وی با گفتن این که مردم نسبت به سال های قبل به جنگل ها و منبع های طبیعی اهمیت بیشتری خواهند داد خاطر نشان ساخت: زیاد خوشحال بودیم که مردم به این اندازه به نگه داری طبیعت و کاشت درختان علاقه دارند. با دقت به آب و هوای خوب سرزمین در این روز، فعالیت‌های باغبانی و کاشت درختان زیاد موفق می بود؛ این چنین باتوجه به پویش کاشت یک میلیارد درخت ناظر کاشت درخت از سوی مردم بودیم.

ادامه مطلب
فراخوان مرحله چهارم تکمیل وجه لاماری ایما ویژه مشتریان سامانه یکپارچه

او گفت: این استقبال زیاد زیاد نشان‌دهنده این است که مردم به طبیعت و محیط زیست خود دقت دارند و آمادگی دارند تا برای نگه داری آن تلاش کنند. امیدوارم که این فعالیت‌ها و این تغییرات مثبت در فرهنگ جامعه ادامه اشکار کند.

این مقام مسئول درمورد فرهنگ حفاظت از منبع های طبیعی در جامعه تصریح کرد: من معتقدم که نگه داری منبع های طبیعی نه تنها وابسته به عمل های فیزیکی ماست، بلکه باید در روحیه و قیمت‌های فرهنگی جامعه ما نیز جا داده شود. وقتی که ما به گفتن یک جامعه به قیمت‌های نگه داری محیط زیست و طبیعت اهمیت می‌دهیم، این قیمت‌ها کم کم در فرهنگ عمومی ما جا می‌گیرند و به تبع آن، نگه داری منبع های طبیعی مسئولیت همگانی می‌شود.

آخرین مطالب
ادامه مطلب
نگرانی از افزایش سن اهداکنندگان خون در سرزمین - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان_تاشکن

شعبانیان او گفت: در سال‌های قبل ناظر تغییرات مثبتی در آگاهی جامعه نسبت به نگه داری منبع های طبیعی بوده‌ایم. اصلاحات فرهنگی و افزایش آگاهی از خطرات آتش سوزی و تخریب محیط زیست، نشان از پیشرفت در این عرصه دارد. اما تا این مدت کارهای تعداد بسیاری برای انجام است تا این قیمت‌ها به شکل کامل در فرهنگ عمومی جامعه تعمیم یابند و از نگرانی‌ها در قسمت منبع های طبیعی کاسته شود.

انتهای مطلب/

دسته بندی مطالب

کسب وکار

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

اخبار ورزشی

اخبار اقتصادی

فرهنگ وهنر

سلامتی

اخبار تکنولوژی



منبع