خوش آمدید

تبلت ردمی پد پرو

نسخه‌های «هری پاتر» گوشی ردمی توربو ۳ و تبلت ردمی پد پرو معارفه و اراعه می‌شود_تاشکن


به گزارش تاشکن

شیائومی به تازگی یک اعلامیه غافلگیرکننده به‌اشتراک گذاشته است. این شرکت در حال آماده شدن برای اراعه ردمی توربو ۳ و تبلت ردمی پد پرو در یک نسخه محدود جادویی است. این تبلت و گوشی هوشمند پیش از اراعه رسمی در چین، در این نسخه جادویی اراعه خواهد شد. بیشترین مزیت این نسخه، طراحی شگفت‌انگیز و جالبی است که به این دستگاه‌ها می‌دهد.

به گزارش گیزموچاینا، در تاریخ ۹ آوریل ۲۰۲۴ (۲۱ فروردین ۱۴۰۳)، غول فناوری چینی خبرداد که مدل نسخه محدود ردمی پد پرو، اولین تبلت با تم هری پاتر در جهان خواهد می بود. نسخه جادویی این تبلت، در ۱۰ آوریل (۲۲ فروردین ۱۴۰۳) و ساعت ۱۹ به زمان چین رونمایی می‌شود. در رابطه تبلت ردمی پد پرو جادویی، در پنل پشتی لوگوی هاگوارتز قرار خواهد داشت. اما دلنشین‌تر این که این تبلت دارای یک پوشش محافظ اختصاصی است که همانند نامه پذیرفتن دانشگاه هاگوارتز در فیلم هری پاتر است.

درحالی‌که نسخه جادویی این تبلت طراحی نسبتاً ساده‌ای دارد، نسخه جادویی گوشی ردمی توربو ۳ جزئیات پیچیده‌تری دارد. پنل پشتی این گوشی دارای نشان هاگوارتز در نیمه پایینی است. از نظر دیگر، نیمه بالایی با یک حکاکی شیک از یک گرز همراه است که ورد جادویی Lumos در هری پاتر روی آن حکاکی شده است. ماژول فلاش هم همانند به زخم معروف شخصیت هری پاتر است. هر دو محصول با نام تجاری «هری پاتر» نیز شناخته خواهد شد.

گوشی ردمی توربو 3

ویژگی‌های سخت‌افزاری ردمی توربو ۳ و تبلت ردمی پد پرو

شایان ذکر است که جدای از طراحی قشنگ و بی همتا، این دو نسخه مشخصاتی شبیه مدل‌های معمولی دارند. به این علت می‌توان انتظار داشت که نسخه جادویی تبلت ردمی پد پرو از یک پنل LCD بزرگ ۱۲.۱ اینچی و با کیفیت ۲.۵K برخوردار خواهد می بود؛ این چنین صفحه نمایش نیز نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز را اراعه می‌دهد. از نظر سخت‌افزاری، این تبلت به تراشه اسنپدراگون ۷s نسل دوم و باتری ۱۰۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی تجهیزخواهد می بود که از شارژ سریع سیمی ۳۳ واتی حمایتمی‌کند. گوشی ردمی توربو ۳ نیز به گمان زیادً با صفحه‌نمایش ۶.۶ اینچی آمولد و تراشه اسنپدراگون ۸s نسل ۳ همراه خواهد می بود.

ادامه مطلب
ردمی در 10 سال قبل یک میلیارد گوشی فروخته است
آخرین مطالب

دسته بندی مطالب

کسب وکار

اخبار ورزشی

اخبار اقتصادی

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

فرهنگ وهنر

سلامتی

اخبار تکنولوژی



منبع