خوش آمدید

شرایط فروش اقساطی کلوت

شرایط فروش اقساطی پیکاپ کلوت اتوماتیک اظهار شد + جدول فروردین ۱۴۰۳_تاشکن


به گزارش تاشکن

شرکت مکث موتور در هفته سوم فروردین ۱۴۰۳، شرایط فروش پیکاپ کلوت اتوماتیک را به روش اقساطی خبرداد. متقاضیان با شرکت در این بخشنامه، می‌توانند پیکاپ کلوت اتوماتیک را با پیش پرداخت ۹۶۰ میلیون تومانی و اقساط ۱۸ ماهه بدون منفعت خریداری کنند. این بخشنامه فروش در محل نمایندگی‌های مجاز فروش و خدمات بعد از فروش مکث موتور فعال است. در ادامه می‌توانید جزئیات این بخشنامه فروش را مشاهده کنید.

شرایط فروش اقساطی پیکاپ کلوت اتوماتیک، فروردین ۱۴۰۳:

ماشین قیمت رنگ‌های حاضر مبلغ پیش پرداخت تعداد اقساط مبلغ اقساط موعد تحویل
مکث کلوت اتوماتیک ۱.۹۵۰.۰۰۰.۰۰۰ تومان سفید، مشکی ۹۶۰.۰۰۰.۰۰۰ تومان ۶ فقره چک، هر ۳ ماه یک فقره ۱۶۵.۰۰۰.۰۰۰ تومان ۹۰ روز کاری

سررسید نخستین چک در بخشنامه فروش اقساطی پیکاپ کلوت، ۱۵ شهریور ۱۴۰۳ خواهد می بود. جهت ثبت‌نام در این مطرح فروش اقساطی پیکاپ کلوت اتوماتیک و یا کسب اطلاعات زیاد تر می‌توانید به نمایندگی‌های مجاز فروش و خدمات بعد از فروش شرکت مکث موتور مراجعه فرمایید.

ادامه مطلب
عکس العمل هنرمندان به حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان + عکس

پیکاپ کلوت اتوماتیک، یکی از سه پیکاپ مونتاژی بازار ایران با گیربکس اتوماتیک به حساب می‌آید که رقابت جذابی را شکل داده‌اند. دو رقیب دیگر این پیکاپ، فوتون تونلند اتوماتیک ایران‌ماشین دیزل و پیکاپ G9‌ گروه بهمن می باشند. مکث کلوت اتوماتیک از سال ۱۴۰۰ توسط مکث موتور به تشکیل می‌رسد و مونتاژ آن هم چنان از سوی این شرکت ادامه دارد.

شرایط فروش اقساطی پیکاپ کلوت اتوماتیک اظهار شد + جدول فروردین ۱۴۰۳_تاشکن ۱۴

مکث کلوت اتوماتیک از پیشرانه چهارسیلندر توربوشارژ میتسوبیشی با حجم ۲.۴ لیتر منفعت می‌برد که با کد ۴K22 شناخته می‌شود. این پیشرانه حداکثر ۲۱۵ اسب‌بخار قوت و ۳۲۰ نیوتن‌متر گشتاور تشکیل می‌کند. موتور ۴K22 میتسوبیشی علاوه بر مکث کلوت، در تعداد بسیاری دیگر از خودروهای دو دیفرانسیل مونتاژی سرزمین همچون آمیکو آسنا اتوماتیک نیز مورد منفعت گیری قرار گرفته است. گیربکس شش دنده اتوماتیک نیز ماموریت انتقال قوت به چرخ‌ها را در این ماشین بر مسئولیت دارد. مکث کلوت اتوماتیک در دو تیپ ۱ و ۲ به بازار اراعه شده است که هم‌اکنون تیپ ۲ آن با آپشن‌های زیاد تر روی خط تشکیل قرار دارد.

ادامه مطلب
۳۳ دستگاه موتورلانس داخل ناوگان اورژانس تهران شد - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان_تاشکن
آخرین مطالب

دسته بندی مطالب

کسب وکار

اخبار ورزشی

اخبار اقتصادی

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

فرهنگ وهنر

سلامتی

اخبار تکنولوژی



منبع