خوش آمدید

شانس آوردیم استقلال ارونوف را نگرفت

شانس آوردیم استقلال ارونوف را نگرفت_تاشکن


به گزارش تاشکن

مجتبی محرمی در او مباحثه با خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا، در خصوص پیروزی پرسپولیس روبه رو گل‌گهر سیرجان در هفته بیست‌ودوم لیگ برتر اظهارداشت: خدا رو شکر که پرسپولیس توانست از این بازی سخت ۳ امتیاز بیرون بکشد. این ۳ امتیاز به پرسپولیس زیاد پشتیبانی می‌کند. 

*باید به رفیعی و دیگر بازیکنان جوان مطمعن کرد

وی در رابطه کارکرد امیررضا رفیعی در دو بازی که برای پرسپولیس به زمین رفته، گفت: انصافا رفیعی زیاد خوب بوده. او نشان داد با ادامه همین روال می‌تواند حتی به تیم ملی هم برسد. او دروازه‌بان خوبی است، هم در بازی با ذوب‌آهن و هم سیرجان خوب می بود. رفیعی نشان داد که باید به او و دیگر بازیکنان جوان مطمعن کرد تا نتیچه گرفت.

*پرسپولیس با اوسمار هجومی‌تر شده است

آخرین مطالب
ادامه مطلب
دیپلماسی هوشمندانه انرژی دولت سیزدهم مراودات تجاری ایران را افزایش داد_تاشکن

پیشکسوت پرسپولیس درمورد کارکرد اوسمار ویرا در این تیم هم خاطرنشان کرد: اوسمار در نتیجه‌گیری زیاد خوب بوده و اگر باخت بازی اول به آلومینیوم نبوده است، عملکردش بی‌نظیر می‌شد. از این که اوسمار اینطور با پرسپولیس نتیجه گرفته خوشحالم. او نشان داد سرمربی صاحب سبکی است. پرسپولیس با اوسمار هجومی‌تر شده و تحول سبک در تیم کاملا مشهود است.

*از سبک بازی عبدالکریم حسن لذت می‌برم

محرمی در رابطه تاثییر عبدالکریم حسن قطری روی بازی پرسپولیس، او گفت: واقعا از سبک بازی عبدالکریم لذت می‌برم. او نشان داده که به حق سال‌ها در تیم ملی قطر بازی کرده و مرد سال فوتبال آسیا شده. سطح بازی عبدالکریم بسیار است. تازه شنیدم که تا این مدت به شرایط صددرصدی نرسیده.

*ارونوف خوب است اما ناصر محمدخانی نمی‌شود/ شانس آوردیم استقلال او را نگرفت

وی درمورد درخشش اوستون ارونوف در ترکیب پرسپولیس و این که آیا از نظر تکنیکی می‌شود او را با ناصر محمدخانی قیاس کرد، اصرار کرد: عجب بازیکنی است این ارونوف، واقعا هم تاکتیک پذیر است و هم تکنیکی یقیناً که از نظر تکنیک ناصر محمدخانی نمی‌شود اما از دیدن بازی‌هایش کیف می‌کنم. واقعا شانس آوردیم که استقلال او را نگرفت!

ادامه مطلب
آموزش ابزار هوش مصنوعی ساخت زیرنویس Captions + لینک دانلود

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

*استقلال بازهم امتیاز از دست می‌دهد؛ پرسپولیس باید همه را ببرد

پیشکسوت پرسپولیس در آخر در جواب به این سوال که باتوجه به شرایط جدول آیا این تیم شانس قهرمانی دارد یا خیر؟ او گفت: یقین باشید استقلال بازهم امتیاز از دست می‌دهد فقط پرسپولیس باید بازی‌هایش را ببرد. اگر پرسپولیس به آلومینیوم را برده می بود الان صدرجدول می بود. باتوجه به این که پرسپولیس به یک امتیازی استقلال رسیده، استرس استقلال زیاد تر شده. فوتبال بالا و پایین زیاد دارد، اما اگر پرسپولیس همه بازی‌ها را ببرد به گمان زیاد قهرمان می‌شود.

انتهای مطلب/

دسته بندی مطالب

کسب وکار

اخبار ورزشی

ادامه مطلب
توانایی زندگی مدرن با کلیدهای لمسی هوشمند_تاشکن

اخبار اقتصادی

فرهنگ وهنر

سلامتی

اخبار تکنولوژی



منبع