خوش آمدید

سپاهان با دوگل مقابل صنعت نفت تن به شکست داد

سپاهان با دوگل روبه رو صنعت نفت تن به ناکامی داد_تاشکن


به گزارش تاشکن

هفته بیست و دوم لیگ به کام پرسپولیس چرخید؛

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با ناکامی سپاهان، به نخستین برد خانگی‌اش در لیگ بیست‌وسوم دست اشکار کرد.

ادامه مطلب
کمیته اخلاق، ۳ استقلالی و یک سپاهانی را احضار کرد


به گزارش

خبرگزاری موج


​، دیدار تیم‌های صنعت نفت آبادان و سپاهان اصفهان در چارچوب هفته بیست‌ودوم لیگ برتر از ساعت ۱۹:۱۵ امشب (دوشنبه) در ورزشگاه تختی آبادان اغاز شد که این دیدار در آخر نتیجه‌ای نداشت جز پیروزی ۲ بر یک زردپوشان آبادانی.

بوباکار تراوالی در دقیقه ۸ و یوسف کی‌شمس در دقیقه ۲۶ برای صنعت نفت گل زدند و شهریار مغانلو در دقیقه ۳۳ تک گل سپاهان را به ثمر رساند.

صنعت نفت که در ۱۰ بازی خانگی قبل خود چهار تساوی و شش ناکامی را توانایی کرده می بود، بالاخره در یازدهمین بازی در وجود هواداران آبادانی، پیروزی نوبرانه‌ای را کسب کرد تا ۱۶ امتیازی شود و بعد از هفته‌ها از رتبه شانزدهم جدول یک پله صعود کند.

قضاوت دیدار صنعت نفت – سپاهان برعهده محمدحسین زاهدی‌فر می بود. او در این مسابقه به مطلب پارسا و رحیم آلبوغبیش از صنعت نفت و فرشاد احمدزاده، سیاوش یزدانی، امید نورافکن و محمد کریمی از تیم سپاهان کارت زرد نشان داد. مصطفی ناییج‌پور هم در دقیقه ۸۵ با دریافت کارت قرمز از بازی اخراج شد تا صنعت نفت دقایق پایانی را ۱۰ نفره بازی کند.

ادامه مطلب
رده پنجم آسیا برای لیگ برتر فوتبال ایران ثبت شد_تاشکن

در دقیقه ۳۰ این مسابقه محمد دانشگر به علت صدمه دیدن از ناحیه کتف از زمین خارج شد و جای خود را به سیاوش یزدانی داد. دانشگر سپس از خروج از زمین با آمبولانس به بیمارستان شد.

این چنین در دقایق تلف‌شده نیمه اول این مسابقه برخوردی بین برایان دابو و مصطفی احمدی صورت گرفت که علتصدمه دیدن هافبک صنعت نفت از ناحیه سر شد. حالت احمدی به طوری می بود که آمبولانس برای خروجش از زمین داخل میدان شد.




آیا این خبر سودمند می بود؟



دسته بندی مطالب

کسب وکار

اخبار ورزشی

اخبار اقتصادی

فرهنگ وهنر

سلامتی

اخبار تکنولوژی



منبع