خوش آمدید

سرخ آبی‌ها فقط تا ۱۰ خرداد برای دریافت مجوز حرفه‌ای فرصت دارند

سرخ آبی‌ها فقط تا ۱۰ خرداد برای دریافت مجوز حرفه‌ای زمان دارند_تاشکن


به گزارش تاشکن

مدیر صدور مجوز حرفه‌ای از مشکلات پیش روی سرخابی‌ها برای کسب مجوز حرفه‌ای گفت.


به گزارش

خبرگزاری موج

ادامه مطلب
پاسخ باشگاه استقلال به اظهارات تند سرمربی و بازیکنان پرسپولیس


، مصطفی زارعی، مدیر دپارتمان صدور مجوز حرفه‌ای درمورد پرونده استقلال و پرسپولیس او گفت: اگر ۱۰ خرداد دو باشگاه استقلال و پرسپولیس مجوز حرفه‌ای نگرفتند از الان می‌خواهم به مدیران تصمیم گیر بگوییم فردا نیایید بگویید کی می بود؟ کی می بود؟ من نبودم! اگر کاری از دستتان بر می‌آید الان انجام بدهید. فدراسیون فوتبال در او گفت و گو مجوز حرفه‌ای فقط ممیزی می‌کند و وزارت ورزش هم همه تلاشش را انجام داده مشکل مالکیت مشترک را حل کند اما فکر می‌کنم فراتر از وزارت ورزش باید به این نوشته ورود کنند. اگر مشکل مالکیت مشترک حل نشود، هیچ کدام از این باشگاه‌ها نمی توانند مجوز حرفه‌ای بگیرند. در این شرایط فدراسیون فوتبال در شرایطی قرار می‌گیرد که دو راه زیاد تر ندارد، یا به هیچ کدام از باشگاه‌ها مجوز حرفه‌ای ندهد و یا به هر دو باشگاه مجوز بدهد و سپس از این مجوز توسط AFC باطل شود و خود فدراسیون تعلیق شود.

ادامه مطلب
«کتاب قانون» سعید ابوطالب از امشب روی آنتن/ فخرالدین صدیق شریف رییس مجلس شد

او گفت: لیگ نخبگان با مقصد درآمدزایی زیاد تر سال آینده برگزار می‌شود و فقط ۴۰ میلیون دلار قرار است جایزه بدهند. یعنی تیمی که قهرمان شود ۲۰ میلیون دلار جایزه می‌گیرد. ببینید باشگاه‌های خودمان را از چه چیزی محروم می‌کنیم. چرا باید اینطور باشد؟ خدا را شکر در مملکت همه چیز خوب است، ارامش اقتصادی داریم و دلار هم سر جایش است و به ورزش هم که می‌رسد، بانک‌های ما نباید بنگاهداری کنند. اینجا فقط مشکل وجود دارد. هر فردی می‌تواند کاری کند، الان باید کاری کند. فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش سپس از ۵ اردیبهشت هیچ کاری نمی توانند انجام بدهند. آقای تاج نایب رئیس AFC است اما این که او کاری کند شدنی نیست. این سخن‌ها در ادبیات قوانین AFC نیست. همانند این است که آقای تاج برود بخواهد که AFC توپ جهانبخش در بازی با قطر که به تیرک خورد را گل اظهار کند. جای رایزنی وجود ندارد و ما خودمان با خودمان جنگ می‌کنیم. الان دشمنان خارجی هم چشم به راه می باشند ببینند چه اتفاقی رخ می‌دهد.

ادامه مطلب
استقلال با یک گل ارشد سپاهان گذشت

او همین طور گفت: اگر تکلیف مالکیت مشترک استقلال و پرسپولیس حل نشود، پیش از زمان تصمیم در ۱۰ خرداد، من از سمت خودم استعفا می‌دهم. نمی‌خواهم روبه‌روی هواداران و مردم قرار بگیرم. مدیرانی که الان تصمیم نمی‌گیرند باید تکلیفشان را با خودشان اشکار کنند. این نوشته جدی است و امسال از آن سال‌هایی است که با وعده کاری پیش نمی‌رود.




آیا این خبر سودمند می بود؟



دسته بندی مطالب

کسب وکار

اخبار ورزشی

اخبار اقتصادی

فرهنگ وهنر

سلامتی

اخبار تکنولوژی



منبع