خوش آمدید

جزئیاتی از سریال معمایی و پلیسی «هشت پا»

جزئیاتی از سریال معمایی و پلیسی «هشت پا»_تاشکن


به گزارش تاشکن

به گزارش خبرنگار فرهنگی ، احمد معظمی که قرار است به زودی، «هشت پا» سریال تازه خودش را به آنتن رساند در خصوص آخرین حالت این سریال می‌گوید. 

معظمی در جواب به سؤالی درمورد آخرین حالت پخش مجموعه تلویزیونی«هشت پا» به خبرنگار تسنیم او گفت: «هشت پا» سریالی در گونه پلیسی، معمایی و حادثه‌ای به تهیه‌کنندگی محمدرضا شفیعی است. این کار به خواست سیما فیلم و ناجی هنر ساخته شده و نویسنده آن علی طالب‌آبادی است. به نظرم مجموعه«هشت پا» جزو مجموعه‌های پلیسی‌ است که فضای مدرن و به روزی را به عکس می‌کشد و از این جهت می‌تواند به کار پر تماشاگر‌ای تبدیل شود.

او با اشاره به این که دو سریال دیگر به من نظر شده پافشاری کرد: فیلمبرداری سریال «هشت پا» به آخر رسیده و در مرحله تدوین، صداگذاری و موسیقی قرار دارد، اما از زمان پخش آن خبری ندارم.

ادامه مطلب
۱۵ بازی شبیه‌ساز اتومبیل‌رانی برتر

کارگردان مجموعه تلویزیونی«هشت پا» معتقد است که امکان برقراری ربط مستقیم در هر ساعت از شبانه‌روز با مدیران فرهنگی یکی از نقاط قوت مجموعه سیمافیلم در دوره مدیریت تازه است. او با اشاره به این که زیاد تر کارهای خودش را با مرکز فیلم‌سازی سیما فیلم کلید می‌زند، درمورد همکاری دو طرفه هنرمندان با این سازمان در دوره تازه، اظهار داشت: در خصوص موقعیت سیمافیلم چند مسئله گفتن می‌کنم، به نظرم تحول و تحولاتی که در مدیریت آن رخ داده می‌تواند حال اهالی سینما را خوب کند.

آخرین مطالب
ادامه مطلب
مستند «قاعده بازی» اکران می شود

وی با اشاره به این که در مدیریت تازه، سیمافیلم حمایتو همفکری تعداد بسیاری با هنرمندان دارد، در ادامه گفت: این به نحوی است که ما ربط مستقیم با مدیران داریم و در ساعات شبانه‌روز می‌توانیم به طور تلفنی با آنان او گفت‌و‌گو کنیم یا به‌راحتی با مدیران دیدار داشته‌باشیم که این کار مسئله مهمی است.

این کارگردان این چنین در جواب به این که آیا در سال تازه کار تولیدی فرد دیگر برای تلویزیون خواهید داشت، گفت: دو نظر دارم که باید دید ساخت کدام یک تکه می‌شود.

سریال «هشت پا» در سکوت خبری فیلمبرداری‌اش اغاز شد؛ سریالی که از بازیگرانش حرفی به بین نیامد اما چهره محمد صادقی در صفِ اول بازدید سردار منتظرالمهدی معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس از این مجموعه گویای این می بود که یکی از بازیگران این سریال، او خواهد می بود. یقیناً بعدها احمد نجفی هم در او گفت‌وگویی با تسنیم خبرداد که در این سریال به ایفای نقش می‌پردازد.

ادامه مطلب
دانش آموزان در مسیر نهضت انقلاب نقش بی بدیلی داشتند

انتهای مطلب/

دسته بندی مطالب

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

کسب وکار

اخبار ورزشی

اخبار اقتصادی

فرهنگ وهنر

سلامتی

اخبار تکنولوژی



منبع