خوش آمدید

بررسی مشکلات جامعه مامایی/از استخدام تا اصلاح تعرفه و کارانه - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

بازدید مشکلات جامعه مامایی/از استخدام تا اصلاح تعرفه و کارانه – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان_تاشکن


به گزارش تاشکن

به گزارش خبرگزاری مهر، سلمان اسحاقی، در تشریح نشست کمیسیون بهداشت و درمان مجلس حوالی بازدید مشکلات ماماها، او گفت: ماماها در قبل به علت تعارضی شغلی با متخصصان زنان و زایمان، دارای یک سری تعارض در مأموریت‌ها بودند و بعد از ورود کمیسیون بهداشت طی سال‌های قبل ساختار درستی در این رابطه طراحی شد و نخستین عمل پیگیری تحقق حقوق ماماها ذیل معاونت درمان وزارت بهداشت می بود.

وی با اشاره به افت۷ هزار و ۵۰۰ ماما در سرزمین، افزود: مقرر شد طی بازه وقتی سال ۱۴۰۳، نسبت به جذب ماما عمل های ملزوم انجام شود؛ در اواخر سال قبل سامانه جذب نیروهای طرحی ماما در وزارت بهداشت راه اندازی شد و می‌توان از این زمان هم منفعت گیری کرد؛ تعرفه‌ها و کارانه ماماها مصوب شورای معاونان وزارت بهداشت، چشم به راه ابلاغ این وزارتخانه است و معاون درمان وزارت بهداشت اصرار کرد که مقدار تعرفه و کارانه برای این قشر رضایت قسمت خواهد می بود.

ادامه مطلب
استقلال به قضاوت مسابقه با نساجی اعتراض کرد_تاشکن

اسحاقی در ادامه گفت: در این نشست مقرر شد در صورتی که ماما بالاتر از مازاد سهمیه در شهرستان‌ها داشته باشیم آزمون برگزار شود و در غیر این صورت به مقدار سهمیه بدون آزمون جذب ماما داشته باشیم.

دسته بندی مطالب

کسب وکار

اخبار ورزشی

اخبار اقتصادی

فرهنگ وهنر

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

سلامتی

اخبار تکنولوژی

ادامه مطلب
دانشور مرد شماره یک شطرنج ایران را ناکامی داد_تاشکن



منبع