خوش آمدید

آیا پناهیان نسبت ناروا به پیامبر و حضرت علی (ع) داد؟

پناهیان در تلویزیون عذرخواهی کرد_تاشکن


به گزارش تاشکن

به گزارش خبرنگار فرهنگی ،‌ به‌جستوجو انتقادات از پناهیان به‌خاطر اظهاراتش درمورد حضرت پیامبر گرامی اسلام صلّی الله علیه و آله و سلّم  و حضرت امیرالمؤمنین علیه السّلام، روز قبل صوتی از شیخ حسین انصاریان در فضای مجازی انتشار شد که به‌شدت از این اظهارات انتقاد کرده و حرف های می بود؛ «أَسْتَغْفِرُ ٱللَّٰهَ رَبِّی وَأَتُوبُ إِلَیْهِ؛ پیغمبر و علی که این‌گونه قرآن از آنها تعریف می‌کند گوشت‌تلخ بودند؟ دیگر ناسزایی از این بالاتر می بود که به پیامبر و امیرالمؤمنین حرف های شود؟ توجیهات گفتن‌شده روز سپس یک قران قیمت ندارد؛ چون دفاع از خود بوده نه از امیرالمؤمنین و پیغمبر. شما را به‌خدا بلد نیستید روی منبر پیغمبر ننشینید، حرام است والله!»

در پی عکس العمل شیخ حسین انصاریان به این اظهارات، پناهیان در برنامه سحرگاهی شبکه ۳ تلویزیون از دیدارش با شیخ انصاریان روایت کرد و ضمن آن از علمای حوزه نیز عذرخواهی کرد.

ادامه مطلب
 اینتل از پردازنده‌های لونار لیک رونمایی کرد + مشخصات_تاشکن

پناهیان او گفت: ایشان (شیخ حسین انصاریان) به‌گفتن پیشکسوت این مسیر به من انها گفتند به‌خاطر تعابیری که برای امیرالمؤمنین به‌کار بردم، دلجویی از مؤمنین و علمای حوزه که برایشان این سوءتفاهم و دلخوری پیش آمده صورت بگیرد، یقیناً من توضیحات کاملی برای ایشان دادم چون توضیحات بنده را از سیما نشنیده بودند که از جانب حسّاد این تعابیر را نقل کرده بودم.

 

.

 

وی او گفت: برخی‌ها می‌انها گفتند این غلظتی که باید حرف های شود در قرآن از جانب کفار آمده است که من گفتم من اصلاً از جانب خودم این حالت را درمورد امیرالمؤمنین نگفتم، از طرف دیگر شما شرایط استودیو را هم می‌دانید که اواخر او گفت و گو با عجله پیش می‌رود و مدام با انگشت نشان خواهند داد.

ادامه مطلب
سهام باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال در روز ۱۲ دی اراعه می‌بشود

پناهیان او گفت: من به پیشنهاد پدرانه ایشان از همه اهل علم در حوزه که دچار ناراحتی به‌خاطر این تعبیر شدند عذرخواهی می‌کنم، از همه مؤمنین و دلسوزان عذرخواهی می‌کنم و استغفار می‌کنم اگر به ساحت مقدس امیرالمؤمنین جسارتی شده باشد حتی در حد بی‌اعتنایی کردن.

این سخنران مذهبی او گفت: ایشان (شیخ انصاریان) به من انها گفتند؛ “شما باید صریحاً می‌گفتید که حسودان می‌گویند که امیرالمؤمنین گوشت‌تلخ بوده است.”، من به ایشان عرض کردم در توضیحاتم مفصل‌تر این مسئله را حرف های بودم، به‌هرحال ما هنگامی غم حضرت را می‌خوریم باید بدانیم حضرت در چه فضایی مظلوم واقع شدند.

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

انتهای مطلب/+

دسته بندی مطالب

ادامه مطلب
ماجرای حضور مهران مدیری در شبکه نمایش خانگی و حق الناسی که فراموش می شودماجرای حضور مهران مدیری در شبکه نمایش خانگی و حق الناسی که فراموش می شود

کسب وکار

اخبار ورزشی

اخبار اقتصادی

فرهنگ وهنر

سلامتی

اخبار تکنولوژی



منبع