خوش آمدید

دسترسی‌های ما مطابق اصول گوگل و اندروید است

دسترسی‌های ما مطابق اصول گوگل و اندروید است_تاشکن


به گزارش تاشکن

مطلب‌رسان «بله» خبرداد که دسترسی‌های این مطلب‌رسان مطابق اصول و سیاست‌های گوگل و اندروید است و متخصصین می‌توانند آن‌ها را راستی‌‌آزمایی کنند.

اخیرا برخی رسانه‌ها و کاربران در شبکه‌های اجتماعی از هشدار امنیتی گوگل‌پلی در رابطه دسترسی‌های غیر مجاز بله و جاسوسی این مطلب‌رسان گزارش داده بودند.

حال «امین تجملیان»، قائم‌مقام بله، در متنی که در اختیار رسانه‌ها قرار داده، این نوشته را رد کرده است.

تجملیان گفت: «در روز‌های تازه تعداد محدودی گزارش درموردٔ خطای سپر ایمنی گوگل از طریق کاربران به دست ما رسید. با بازدید این گزارش‌ها اشکار شد این کاربران زمان‌ها است اپلیکیشن خود را به روزرسانی نکرده‌اند.»

آخرین مطالب
ادامه مطلب
بازی کلا راحتی نداشتیم و تیم ابتدای بازی تمرکز نداشت

او در ادامه گفت: «همانطور که می‌دانید گوگل و سیستم عامل اندروید به طور مستمر سیاست‌های گسترش اپلیکیشن‌های اندرویدی را تحول داده و به‌روز‌رسانی می‌کنند. به‌روزرسانی برنامه‌ها یکی از راه حلهای همراه شدن با این تغییرات است که بله نیز مدام به این نوشته دقت داشته است. به طوری که به طور معمول هر ماه نسخه تازه خود را در بازارهای معتبر انتشار می‌کند و از کاربران می‌خواهد که برای منفعت گیری از آخرین ویژگی‌ها از نسخه‌‌های به‌روزشده منفعت گیری کنند.»

به حرف های وی دسترسی‌های «بله» قابل سنجش توسط متخصصان است. او در این مورد او گفت: «هیچ‌یک از کاربرانی که از نسخه های تازه «بله» منفعت گیری کرده‌اند گزارشی در این رابطه نقل نکرده‌اند. ادعاهایی که در روزهای تازه در برخی رسانه‌های خارجی در رابطه اپلیکیشن «بله» انتشار شده است،‌ صحت ندارد. چرا که همه دسترسی‌های مورد نیاز اپلیکیشن «بله» شفاف بوده و قابل راستی‌آزمایی توسط متخصصین است.»

ادامه مطلب
رضا داوودنژاد آخرین سکانس زندگی را بازی کرد_تاشکن

او این چنین در رابطه دسترسی‌های این مطلب‌رسان او گفت: «دسترسی‌های اپلیکیشن بله مطابق اصول و مطابق با سیاست‌های گوگل و اندروید است و مجوز دسترسی‌ها در ابتدای منفعت گیری از هر ویژگی بله از کاربران خواست می‌شود.»

دسته بندی مطالب

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

کسب وکار

اخبار ورزشی

اخبار اقتصادی

فرهنگ وهنر

سلامتی

اخبار تکنولوژی



منبع