خوش آمدید

باخت مقابل پرسپولیس بسیار ناراحت کننده بود

باخت روبه رو پرسپولیس زیاد غمگین کننده بود_تاشکن


به گزارش تاشکن

سرمربی گل گهر:

سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر او گفت: از بازیکنانی که در اختیار دارم حس غرور می‌کنم اما از باخت روبه رو پرسپولیس ناراحتم

ادامه مطلب
دورتموند با سه‌ گل مغلوب ماینتس شد_تاشکن


به گزارش

خبرگزاری موج


، مارینوس اوزونیدیس بعد از ناکامی گل گهر روبه رو پرسپولیس ، او گفت: هنگامی که بازی را می بازید طبیعتا راضی نیستید ولی می‌خواهم بگویم حس غرور نسبت به بازیکنانم دارم. اگر دقت کرده باشید ما مسیح، نوید و علیزاده را نداشتیم و احمد زنده روح و قائم هم مصدوم شدند. دو سه بازیکن دیگر ما هم سرماخوردگی داشتند. پرسپولیس یکی از بهترین تیم‌هایی می بود که با آنها بازی کردیم. در این بازی یک گل زیاد خوب زدند و موقعیت‌های دیگر هم داشتند. ما هم موقعیت داشتیم کما این که اول بازی شانس زیاد خوب داشتیم و اواخر بازی هم دو سه شانس زیاد خوب را از دست دادیم.

سرمربی گل گهر افزود: در این چنین بازی هایی کیفیت یکی دو بازیکن نتیجه را تعیین می کند. ما ناچار شدیم یکی دو بازیکن را در پست های غیر تخصصی بازی بدهیم. هنگامی می بینیم بازیکنان در رختکن از این نتیجه غمگین می باشند نشان می دهد که سطحشان در حال تحول است. بازی جو زیاد خوبی داشت و طرفداران دو تیم محیط خوبی را فراهم کرده بودند. از فردا باید برای بازی بعدی‌مان تمرکز کنیم. باید ببینیم چه بازیکنانی در اختیار داریم و کدام بازیکنان نمی توانند ما را همراهی کنند.

ادامه مطلب
خودروهای تازه بازار ایران که تا این مدت چشم به راه آن‌ها هستیم!_تاشکن

وی درمورد نگرانی هواداران از حالت گل گهر در جدول او گفت: چه انتظاری داشتید؟‌ ندیدید که چه تغییراتی انجام شده است؟ هنگامی جوانگرایی می‌کنید یک روز بالا و یک روز پایین هستید اما ما راهمان را برای ساختن یک تیم خوب، درست می رویم. طبیعی است که همه می خواهیم بالا باشیم. مجدد می گویم می دانید که آیا یک تیم چطور تحول می‌کند؟ می دانید برنامه ما برای ساختن تیم چیست؟ تا به حال دیده بودید در این تیم تا این مقدار بازیکن جوان باشند؟ ما از ۴ تیم بالای جدول بهتر نیستیم. باید حقیقت‌ها را بگوییم اما نمایشی که ما داریم اختلاف بسیاری با این تیم ها ندارد. شما باید اطلاعات بیشتری داشته باشید و به همه بگویید چه راهی می رویم. در آخر کار می بینید چه اتفاقی خواهد افتاد.

ادامه مطلب
محکومیت یک جلسه‌ای کنعانی‌زادگان تایید شد

وی درمورد قضاوت نیز او گفت: قضاوت خوب می بود، اگر هم اشتباهی بوده طبیعی است. داوران برخی اوقات به سود یا زیان ما نادرست می کنند اما همه تلاش خود را کرد تا در سطح خوبی قضاوت کند.




آیا این خبر سودمند می بود؟



دسته بندی مطالب

کسب وکار

اخبار ورزشی

اخبار اقتصادی

فرهنگ وهنر

سلامتی

اخبار تکنولوژی



منبع