خوش آمدید

۱۶ داور ایران به فیفا برای آموزش VAR معرفی شدند

۱۶ داور ایران به فیفا برای آموزش VAR معارفه شدند_تاشکن


به گزارش تاشکن

رییس کمیته داوران فدراسیون فوتبال از معارفه ۱۶ داور ایران به فیفا برای آموزش VAR خبر داد.

ادامه مطلب
دربی ایران VAR دارد؟


به گزارش

خبرگزاری موج


، خداداد افشاریان، رییس کمیته داوران فدراسیون فوتبال بعد از آخر بازی پیکان و استقلال خوزستان او گفت: برای حساسیت بازی تشخیص دادم که خودم وجود داشته باشم و یک داور باتجربه نیز برای این بازی انتخاب شد. درمورد صحنه‌های بازی سخن بگویید نمی‌کنم اما بعد از آنالیزهای صورت گرفته درمورد کارکرد بازی سخن بگویید خواهد شد. امیدوارم دو تیم از کارکرد داور این بازی ناخشنود نباشند.

رییس کمیته داوران فدراسیون فوتبال در جواب به این سوال که آیا بهتر نبوده است داور با توانایی‌تری برای این بازی انتخاب می شد؟ او گفت: داور فیفا می بود و داور زیاد با توانایی ای می بود. پختگی او به ما پشتیبانی کرد. تشخیص کمیته داوران است که چه قضاوت قضاوت کند. پسر من هم تا به حال در لیگ برتر قضاوت نکرده است.

ادامه مطلب
اپل «سیری» را با هوش مصنوعی منقلب می‌کند

وی درمورد دلایل تاخیر در منفعت گیری از VAR علی رغم تعهدی که چند سال پیش داده می بود، او گفت: این که صحبتی کردم که انجام نشد عذرخواهی می کنم. ۱۶ داور ما فردا به فیفا اظهار می شوند تا برای VAR آموزش ببینند تا لایسنس بگیرند. مجموعه وزارت ورزش ، دولت و فدراسیون مصمم می باشند که این کار انجام شود و پول آن اهمیتی ندارد. با دقت به تحریم‌هایی که وجود دارد مشکلاتی هست اما امیدوارم برای سال آینده این کار عملیاتی شود.




آیا این خبر سودمند می بود؟



دسته بندی مطالب

کسب وکار

اخبار ورزشی

اخبار اقتصادی

فرهنگ وهنر

سلامتی

اخبار تکنولوژی



منبع