خوش آمدید

گوگل، مایکروسافت و سیسکو اثر هوش مصنوعی بر مشاغل را بررسی می‌کنند

گوگل، مایکروسافت و سیسکو تاثییر هوش مصنوعی بر مشاغل را بازدید می‌کنند_تاشکن


به گزارش تاشکن

به موازات پیشرفت فراگیر هوش مصنوعی، او گفت و گو‌ها و نگرانی‌های حوالی این که چطور این فناوری بر کارکنان، اقتصاد و مشاغل تأثیر می‌گذارد، افزایش می‌یابد. اکنون گوگل، مایکروسافت، سیسکو و چند شرکت‌ بزرگ فناوری دیگر که خود اندوخته‌گذاری هنگفتی روی این فناوری کرده‌اند، درحال راه اندازی گروهی می باشند تا بازدید کنند که چطور هوش مصنوعی امکان پذیر بر مشاغل حوزه فناوری تأثیر بگذارد.

این گروه به سرپرستی سیسکو خواهد می بود و بر پایه اعلامیه سایت این شرکت، علاوه‌ بر گوگل، مایکروسافت و IBM، دیگر شرکت‌ها همانند اینتل، شرکت نرم‌افزار تجاری SAP و مشاور فناوری Accenture نیز در آن همکاری خواهند کرد. اتحادیه‌هایی ازجمله AFL-CIO و کارکنان ارتباطات آمریکا (CWA) نیز به‌گفتن مشاوران این گروه اظهار شده‌اند.

گروهی برای بازدید تأثیر هوش مصنوعی بر مشاغل گوناگون

سیسکو درمورد این گروه حرف های است که بر تشکیل گزارشی با «بینش‌های عملی برای صاحبان کسب‌وکارها و کارکنان» تمرکز خواهد کرد. این شرکت بازدید خواهد کرد که چطور هوش مصنوعی امکان پذیر حالت کار را برای ۵۶ نوع شغل حوزه فناوری تحول دهد.

ادامه مطلب
گسترش پارچه هوشمند که انرژی خود را از بدن انسان فراهم می‌کند_تاشکن
گوگل، مایکروسافت و سیسکو تاثییر هوش مصنوعی بر مشاغل را بازدید می‌کنند_تاشکن ۱۴

بی‌شک هوش مصنوعی مولد صنعت فناوری را تکان داده است و تعداد بسیاری از شرکت‌ها به‌شدت در تلاش می باشند تا از منافع این فناوری منفعت‌مند شوند. مدیران شرکت‌های بزرگ نیز با اندوخته‌گذاری روی هوش مصنوعی، درحال رقابت با یکدیگر می باشند. بااین‌حال، نگرانی‌هایی در رابطه جایگزینی هوش مصنوعی با برخی مشاغل و این چنین فقدان قوانین جامع و کامل وجود دارد.

به‌طور کلی، اشکار نیست که انقلاب هوش مصنوعی چطور بر کار افراد گوناگون تأثیر می‌گذارد. اکنون سیسکو و دیگر شرکت‌های فناوری به‌جستوجو بازدید این کار می باشند؛ یقیناً تا این مدت این شرکت‌ها اظهار نکرده‌اند که این گروه تازه دقیقاً چه‌کار خواهد کرد.

ادامه مطلب
گوگل یک رویکرد یادگیری تازه را برای مدل‌های هوش مصنوعی معارفه کرد

شرکت‌ها زیاد تر کارگروه‌هایی راه اندازی خواهند داد تا با تهیه گزارش‌های گوناگون، مسائل موردبحث را به سود خود سوق دهند. شرکت‌های فناوری که یکی از بزرگ‌ترین اندوخته‌گذاران هوش مصنوعی می باشند، در چند زمان تازه با آنکه بر ترقی توانایی‌های هوش مصنوعی در کارکنان خود پافشاری داشته‌اند، اما زیاد تر آن‌ها هزاران نفر از کارمندانشان را اخراج کرده‌اند.

دسته بندی مطالب

کسب وکار

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

اخبار ورزشی

اخبار اقتصادی

فرهنگ وهنر

سلامتی

اخبار تکنولوژی



منبع