خوش آمدید

شرایط فروش وانت آریسان

شرایط فروش وانت آریسان اختصاصی عید فطر اظهار شد + جدول فروردین ۱۴۰۳_تاشکن


به گزارش تاشکن

شرکت ایران‌ماشین شرایط فروش وانت آریسان ۲ اختصاصی عید فطر را خبرداد. در بخشنامه فروش اراعه‌شده از سوی ایران‌ماشین، وانت آریسان ۲ با قیمت قطعی و موعد تحویل ۹۰ روز کاری به مشتریان اراعه شده است. بخشنامه فروش ایران‌ماشین برای وانت آریسان از روز دوشنبه، بیستم فروردین‌ماه ۱۴۰۳، در اختیار متقاضیان قرار دارد. متقاضیان برای ثبت‌نام وانت آریسان ۲ می‌توانند به سایت فروش اینترنتی محصولات ایران‌ماشین مراجعه کنند.

شرایط فروش وانت آریسان، فروردین ۱۴۰۳:

ماشین رنگ قیمت موعد تحویل
آریسان ۲ سفید، مشکی، خاکستری، نقره‌ای ۴۱۳,۷۱۳,۰۰۰ ۹۰ روزه

ایران‌ماشین با نصب موتور XU7P روی وانت آریسان و تشکیل چند تحول کوچک، موفق شد محصولی ناکامی‌خورده را به یک برنده تبدیل کند. نسخه اولیه وانت آریسان با موتور پیکان و سیستم انتقال قوت دیفرانسیل عقب به بازار اراعه شد که به‌علت ایرادات مونتاژی زیاد، به‌شدت از سوی مصرف‌کنندگان مورد انتقاد قرار گرفت. بااین‌حال، تحول پیشرانه و سیستم انتقال قوت به همراه آپشن‌های زیاد تر، سرنوشت این وانت را تحول دادند.

ادامه مطلب
قیمت هایما S7 از سوی ایران‌ماشین افزایش یافت + جدول اردیبهشت 1403_تاشکن

آریسان ۲ از زمان اراعه در سال ۱۴۰۱، به‌شدت نزد مخاطبان محبوب واقع شده است. محبوبیت وانت آریسان ۲ آن‌قدر گسترش یافت که رقیب گران‌تر خود یعنی وانت کارا گروه بهمن را با توقف تشکیل روبه رو کرد. درواقع مشتریان آن‌قدر به خرید وانت آریسان ۲ علاقه نشان دادند که دیگر توجیهی برای تشکیل وانت کارا شبیه با قیمت بالاتر از سوی گروه بهمن وجود نداشت.

شرایط فروش وانت آریسان اختصاصی عید فطر اظهار شد + جدول فروردین ۱۴۰۳_تاشکن ۱۴

هم‌اکنون قیمت وانت آریسان ۲ در بازار آزاد ۴۹۰ میلیون تومان است. در پاییز و تابستان ۱۴۰۲، اختلاف قیمت وانت آریسان در بازار و کارخانه به پایین‌ترین حد خود رسید و حتی بعضی اوقات اوقات این وانت با قیمتی ارزان‌تر از کارخانه در بازار فروخته می‌شد. بااین‌وجود، روال صعودی قیمت‌ها در بازار حتی وانت آریسان ۲ را نیز از گزند تورم در امان نگه نداشته است.

ادامه مطلب
مدال نقره کشتی فرنگی جهان به مهمدی رسید
آخرین مطالب

دسته بندی مطالب

کسب وکار

اخبار ورزشی

اخبار اقتصادی

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

فرهنگ وهنر

سلامتی

اخبار تکنولوژی



منبع