خوش آمدید

شرایط فروش عید فطر سایپا

شرایط فروش عید فطر سایپا لغو شد_تاشکن


به گزارش تاشکن

در روزهای پایانی هفته قبل، سایپا از فروش و پیش‌فروش چند محصول خود به مناسبت عید فطر ۱۴۴۵ خبر داد. قرار می بود این شرایط از هفته جاری در اختیار متقاضیان قرار گیرد، اما امروز اظهار شد که شرایط فروش عید فطر سایپا لغو شده است.

سایپا در اطلاعیه رسمی خود این چنین اظهار کرده: «با سلام، احتراماً با عنایت به مشکلات سیستمی به وجود امده درخصوص اجرای مطرح فروش بخشنامه‌های شماره ۳۴۴۴ و ۱۶۱۶ (شرایط فروش عید سعید فطر) به خبر می‌رساند مطرح‌های فروش وابسته لغو و متعاقباً شرایط فروش محصولات خبر‌رسانی خواهد شد.»

لغو شرایط فروش عید فطر سایپا؛ فرصتی برای افزایش زیاد تر قیمت‌ها

همگام با دیگر خبرگزاری‌ها، ما نیز در دیجیاتو به بازدید شرایط فروش عید فطر سایپا پرداختیم. شما می‌توانید از طریق لینک زیر به جزئیات آن دسترسی داشته باشید. از آنجایی که سایپا اظهار کرده است این بخشنامه را در آینده نزدیک فعال خواهد کرد، می‌توان گمان زد که جزئیات بخشنامه‌ها، همانند خودروهای اراعه‌شده در آن، بدون تحول باقی بماند.

ادامه مطلب
شرایط فروش شاهین اتوماتیک از سوی سایپا اظهار شد + جدول آبان‌ماه 1402

لینک شرایط فروش عید فطر سایپا

سایپا طی سال ۱۴۰۲، روال ضعیفی در تشکیل و اراعه ماشین به بازار داشت. به همین علت قیمت محصولات سایپا در بازار آزاد به‌مرور افزایش یافت. به‌ گفتن مثال، قیمت خودرویی همچون شاهین دنده‌ای که محصولی کم‌اقبال در بازار به شمار می‌آید، به نزدیک به ۸۰۰ میلیون تومان در بازار آزاد رسیده است. برای دقت زیاد تر مخاطبان باید بگوییم که قیمت رسمی شاهین G نزدیک به ۴۳۴ میلیون تومان است. به‌عبارتی، عدم اراعه این ماشین به تعداد کافی علتشده است تا قیمت شاهین در بازار آزاد پرواز کند.

ادامه مطلب
شرایط فروش وانت نیسان به روش نقد و اقساط اظهار شد + جدول آذرماه 1402
شرایط فروش عید فطر سایپا لغو شد_تاشکن ۱۴

افزایش قیمت‌های نجومی در رابطه دیگر محصولات سایپا نیز رخ داده‌اند. به گفتن مثال، قیمت ساینا S پرطرفدار در بازار آزاد به ۴۷۰ میلیون تومان رسیده! حال آنکه نرخ رسمی این ماشین ۳۳۵ میلیون تومان است. قیمت کوییک S نیز به بیشتر از ۴۵۰ میلیون تومان افزایش یافته، حال آنکه نرخ رسمی این ماشین کمتر از ۳۰۰ میلیون تومان است.

دسته بندی مطالب

کسب وکار

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

اخبار ورزشی

اخبار اقتصادی

فرهنگ وهنر

سلامتی

اخبار تکنولوژی



منبع