خوش آمدید

تیم ملی ایران قهرمان تور آزاد والیبال ساحلی آسیا شد

تیم ملی ایران قهرمان تور آزاد والیبال ساحلی آسیا شد_تاشکن


به گزارش تاشکن

عباس پورعسگری وعلیرضا آقاجانی در این مسابقه با امتیاز شبیه ۲۱ بر ۱۵ حریف تایلندی خود را ناکامی دادند تا بدون ناکامی این دوره از رقابت‌ها را به آخر رسانده و گفتن اول را از آن خود کنند.

تیم ملی والیبال ساحلی یک ایران مرحله مقدماتی را با دو برد و چهار امتیاز و صدرنشینی در گروه ششم مسابقات به آخر رساند و در مرحله یک هشتم نهایی موفق به ناکامی هنگ کنگ (پویلان ونگ / چیوکیئن لاو) شد و با پیروزی دو بر صفر برابر استرالیا یک (پائول برنات / جک پیارسِ) به مرحله نیمه نهایی صعود کرد. در نیمه نهایی هم با ناکامی دو بر صفر تایلند دو (سورین جونگ کالانگ / دون وینیت) به دیدار فینال راه یافت.

این مدال طلا در حالی در اختیار ساحلی‌بازان قرار گرفت که والیبال سرزمین سال ۱۴۰۳ را با گفتن نایب قهرمانی تیم ملی والیبال برفی ایران در مسابقات آسیایی در چین اغاز کرده می بود و حال علاوه بر نقره یک مدال طلا هم در اختیار والیبالیست‌های کشورمان قرار گرفت.

ادامه مطلب
اظهار جوایز نقدی لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴_تاشکن

تیم ملی والیبال ساحلی ایران دو (عبدالحامد میرزاعلی / ابوالحسن خاکی زاده) نیز در مرحله مقدماتی با دو برد و چهار امتیاز صدرنشین گروه هفتم شد و در مرحله نخست حذفی موفق به ناکامی فیلیپین دو (آلناکران آبدیلان / یوسف پارِجا آندر) شد و به جمع هشت تیم برتر راه یافت اما در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف تایلند دو (سورین جونگ کالانگ / دون وینیت) رفت و دو بر یک مغلوب این تیم شد تا از ادامه مسابقات باز بماند.

آخرین مطالب
ادامه مطلب
پرسپولیس با جواب منفی ۸ بازیکن برای تمدید قرارداد روبه رو شد_تاشکن

رحمان رئوفی به گفتن سرمربی، آرش رامسری (مربی) و غلامرضا بحریه (سرپرست) ملی‌پوشان کشورمان را در این رقابت‌ها همراهی کردند. این چنین امیر حسین صادقی به گفتن داور در تور والیبال ساحلی آزاد نووالی فیلیپین قضاوت کرد.

دسته بندی مطالب

کسب وکار

اخبار ورزشی

اخبار اقتصادی

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

فرهنگ وهنر

سلامتی

اخبار تکنولوژی



منبع