خوش آمدید

انتشار پشت صحنه «پوست شیر» در 2 قسمت

«پوست شیر» راهی جشنواره مسکو شد_تاشکن


به گزارش تاشکن

به گزارش ، سریال «پوست شیر» به کارگردانی جمشید محمودی، نویسندگی رضا بهاروند و جمشید محمودی و تهیه‌کنندگی نوید محمودی در چهل و ششمین جشنواره فیلم مسکو وجود اشکار می‌کند.

جشنواره مسکو دومین جشنواره قدیمی جهان است و به‌گفتن یکی از جشنواره‌های رتبه الف شناخته می‌شود. این اتفاقات ۱۹ تا ۲۶ آپریل برابر با ۳۱ فروردین تا ۷ اردیبهشت در مسکو برگزار خواهد شد.

این جشنواره برای نخستین بار قسمت غیررقابتی برای معارفه و نمایش اپیزود اول سریال‌ها از سراسر جهان در نظر گرفته است که در همین جهت سریال «پوست شیر» به این اتفاقات جهانی دعوت شده است.

با دقت به این که روسیه دارای چندین پلتفرم ott و VOD و این چنین شبکه‌های تلویزیونی متعدد است، وجود این سریال پیشرفت صنعت سریال‌سازی در سیستم خصوصی ایران را به پخش‌کنندگان روسی و این چنین حاضران در این اتفاقات مشخص می کند.

ادامه مطلب
مروری بر زندگی علی صفایی حائری به بهانه "برای پس از مرگم"/ کالبدشکافی اتهامات پس از مرگ
آخرین مطالب

سریال «پوست شیر» بر پایه رای کاربران سایت سینمایی «IMDB» توانسته نمره ۸.۴ را به دست بیاورد. این سریال در سه فصل هشت قسمتی اولین توانایی برادران محمودی در شبکه نمایش‌خانگی نیز است.

هادی حجازی‌فر، پانته‌آ بهرام، مهرداد صدیقیان، علیرضا کمالی، پردیس احمدیه، ژیلا شاهی مجتبی پیرزاده و شهاب حسینی از جمله بازیگران سریال «پوست شیر» می باشند.

انتهای مطلب/

دسته بندی مطالب

کسب وکار

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

ادامه مطلب
هنرمندانی که 1402 با صحنه روزگار خداحافظی کردند + فیلم_تاشکن

اخبار ورزشی

اخبار اقتصادی

فرهنگ وهنر

سلامتی

اخبار تکنولوژی



منبع