خوش آمدید

نمایندگان تنیس ایران از راهیابی به جمع ۱۶ نفر برتر جهان بازماندند

نمایندگان تنیس ایران از راهیابی به جمع ۱۶ نفر برتر جهان بازماندند_تاشکن


به گزارش تاشکن

نمایندگان تنیس روی میز ایران با ناکامی در مرحله یک شانزدهم نهایی رقابت‌های فیدر کرواسی از راهیابی به جمع ۱۶ نفر برتر بازماندند.

ادامه مطلب
حذف ناگهانی نوشاد عالمیان از رقابت‌های آسیایی هانگژو


به گزارش

خبرگزاری موج


، مسابقات تنیس روی میز فیدر کرواسی امروز جمعه با برگزاری دیدارهای مرحله ۱/۱۶ نهایی پیگیری شد. در این مرحله از مسابقات نیما عالمیان به مصاف پارک گیوهیون از کره‌جنوبی رفت و با نتیجه ۳ بر یک روبه رو این بازیکن ناکامی خورد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

عالمیان در گیم نخست ۱۲ بر ۱۰ بازی را اهدا کرد. گیم دوم با برتری ۱۱ بر ۸ عالمیان ادامه اشکار کرد. گیم سوم این دیدار با زیرکی حریف کره‌ای با حساب ۱۲ بر ۱۰ به پایان رسید. در گیم چهارم عالمیان با قبول ناکامی با نتیجه ۱۴ بر ۱۲ در کل ۳ بر یک از راه‌یابی به دور سپس بازماند.

این چنین امیرحسین هدایی دیگر نماینده کشورمان با قبول ناکامی ۳ بر یک روبه رو وانگ چون تینگ از هنگ‌کنگ از راهیابی به جمع ۱۶ بازیکن برتر فیدر کرواسی بازماند.

ادامه مطلب
ایران به راند دوم تور جهانی تنیس راه یافت

هدایی در گیم نخست در حالی‌که بازی پایاپای پیش می‌رفت با نتیجه ۱۳ بر ۱۱ گیم را اهدا کرد. پینگ‌پنگ باز ایران در گیم دوم با برتری بر حریف موفق شد با حساب ۱۶ بر ۱۴ به پیروزی دست یابد. در گیم سوم حریف قوی هنگ‌کنگی نبض بازی را در دست گرفت و در دو گیم متوالی با نتیجه ۱۱ بر ۲ گیم را به سود خود به آخر برد.

بدین ترتیب بازی با مجموع ۳ بر ۱ به سود وانگ دارنده رنکینگ ۴۴ دنیا به پایان رسید و امیرحسین هدایی نیز از راه‌یابی به مرحله یک هشتم پایانی فیدر کرواسی بازماند.




آیا این خبر سودمند می بود؟



دسته بندی مطالب

ادامه مطلب
لغو پرواز ملی‌پوشان تنیس به اردن_تاشکن

کسب وکار

اخبار ورزشی

اخبار اقتصادی

فرهنگ وهنر

سلامتی

اخبار تکنولوژی



منبع