خوش آمدید

صدای تانک روس‌ها درآمد

صدای تانک روس‌ها درآمد_تاشکن


به گزارش تاشکن

دارنده هفت مدال طلای جهان و المپیک به محرومیت از وجود در انتخابی المپیک عکس العمل نشان داد و آن را ناعادلانه دانست.

ادامه مطلب
حالت دارو در سالی که گذشت/ از صادرات تا مطالبات داروخانه‌ها - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان_تاشکن


به گزارش

خبرگزاری موج


، اتحادیه جهانی کشتی خبرداد عبدالرشید سعدالله‌یف، دارنده ۷ مدال طلای جهان و المپیک و ملقب به تانک روس، بعد از آنکه موفق نشد معیارهای ملزوم تعیین‌شده توسط کمیته بین‌المللی المپیک برای ورزشکاران بی‌طرف در تجاوز نظامی روسیه به اوکراین را برآورده کند، از مسابقات کشتی آزاد کسب سهمیه المپیک در قاره اروپا کنار گذاشته شد.

رسانه کشتی داغستان نوشت: سعدالله‌یف در سخن بگویید‌هایی درمورد محرومیت از وجود در بازی‌های المپیک او گفت: در رسانه‌ها در این‌باره زیاد حرف های شده است. این محرومیت ناعادلانه و از تعداد بسیاری جهات غیرمنتظره است. غربالگری ورزشکاران روس که شرایط کمیته بین‌المللی المپیک را ندارند از سال قبل اغاز شد و ابتدا در لیست سیاه نبودم و توانستم در مسابقات جهانی شرکت کنم. به نظر می‌رسید دیگر نباید از من شکایت شود و سپس مجدد شکایت‌ها درمورد حضورم اغاز شد. انگار تصمیم گرفته بودند  من را قربانی کنند. ابتدا من را برای مسابقات قهرمانی اروپا به رومانی راه ندادند و اکنون که تمریناتم را همه کرده‌ام، یک دفعه به من خبر دادند که نمی‌توانم در رقابت‌های انتخابی المپیک وجود داشته باشم.

ادامه مطلب
فینالیست‌های کشتی آزاد باشگاه‌های جهان معارفه شدند

او با ناراحتی از اتفاق رخ داده، افزود: می‌توانستم رکوردهای بسیاری را در کشتی آزاد ثبت کنم، اما زیاد به آن فکر نمی‌کنم، فقط می‌خواهم بجنگم، پیروز شوم و هواداران را راضی کنم. باید به داشته‌هایت راضی باشی و من تسلیم نمی‌شوم. باز هم می‌جنگم و امیدم را از دست نمی‌دهم. رویای وجود در المپیک سوم تا این مدت برای من از دست نرفته است. علیخان جبرییل‌اف، جانشین من در باکو خواهد شد. قبل از رفتن با او سخن بگویید کردم و همانند آرتور نایفونف برای او در مسابقات آرزوی پیروزی کردم. من یقین هستم  آنها می‌توانند سختی مسابقات را تحمل کنند. یک چیز دیگر هم باید بگویم. این روزها بیشتر از هر زمان فرد دیگر حمایتهواداران کشتی را از سراسر جهان حس می‌کنم. آنها در شبکه‌های اجتماعی زیاد درمورد این نوشته نوشتند که برای من قیمت بسیاری دارد و الهام‌قسمت است. من می‌خواهم از همه برای سخنان محبت‌آمیزشان سپاس کنم.

ادامه مطلب
اروپا در عرصه فناوری درحال عقب‌ماندن از آمریکا و چین است_تاشکن

سعدالله‌یف در رقابت‌های جهانی ۲۰۲۳ صربستان به‌علت صدمه‌دیدگی موفق نشد به مدال و سهمیه المپیک برسد. او بلافاصله سپس از این رقابت‌ها، تحت عمل جراحی گردن قرار گرفت و مدتی می بود با انگیزه و آمادگی بالا تصمیم وجود در میدان و کسب سهمیه المپیک را داشت.




آیا این خبر سودمند می بود؟



دسته بندی مطالب

کسب وکار

اخبار ورزشی

اخبار اقتصادی

فرهنگ وهنر

سلامتی

اخبار تکنولوژی



منبع