خوش آمدید

رضا داودنژاد در خانه سینما شماره 2 تشییع شد

رضا داودنژاد در خانه سینما شماره ۲ تشییع شد_تاشکن


به گزارش تاشکن

به گزارش خبرنگار فرهنگی ،‌ مراسم تشییع پیکر زنده‌یاد رضا داوودنژاد چند لحظه قبل با وجود جمعی از هنرمندان و مردم در خانه سینما شماره دو برگزار شد.

مطابق معمول کامران ملکی از اهالی خانه سینما پشت تریبون قرار گرفت و اجرای این برنامه را به‌مسئولیت گرفت. شاهرخ بدیعی پدر همسر رضا داوودنژاد به‌گفتن اولین سخنران به ویژگی‌های بارز این هنرمند در زندگی خانوادگی‌اش پرداخت که در طول ۱۵ سال زندگی با همسرش (غزل بدیعی) یک بار فریادش را نشنیدیم و همیشه با چهره‌ای خندان با اتفاقات برخورد می‌کرد حتی در روزهای بیماری که زیاد بر او سخت گذشت.

مونا داوودنژاد بهت‌زده درمورد رضا داوودنژاد سخن بگویید کرد و سپس نوبت به پژمان بازغی رئیس انجمن بازیگران سینمای ایران رسید و او رضا داوودنژاد را با این عبارت توصیف کرد: رضا عاشق زندگی می بود و شیرین می بود و چه‌حیف که برای او از فعل بودن منفعت گیری می‌کنیم.

ادامه مطلب
استقلال مدعی بارگذاری مدارک و مستندات مجوز حرفه‌ای شد_تاشکن

نیما حسنی‌نسب منتقد سینما هم در این مراسم سخن بگویید کرد و سپس پدرش علیرضا داوودنژاد کارگردان شناخته‌شده سینما و پدر رضا داوودنژاد در حالی که اشک می‌ریخت، پشت تریبون از فرزندش سخن بگویید می‌کرد: “همه فکر می‌کنند تو برای من و زهرا برادر و فرزند مامان و بابا بودی اما تو حتی برای بابا هم همانند بابا بودی و بهت می‌گفتم بابا.”

محسن امیریوسفی رئیس کانون کارگردانان سینمای ایران در این مراسم سخن بگویید کرد و این چنین علی دهکردی به‌گفتن مدیرعامل خانه سینما که زیاد تر از وجود مردم و هنرمندان در این مراسم تقدیر و سپاس کرد.

ادامه مطلب
فاطمه مریخ برترین بازیکن دیدار جهانی ایران و آلمان شد

در آخر با اقامه نماز بر پیکر زنده‌یاد رضا داوودنژاد، این هنرمند فقید برای خاک‌سپاری به‌سمت قطعه هنرمندان بهشت زهرا(ع) بدرقه شد.

بهمن فرمان‌آرا، داریوش فرهنگ، ابوالحسن داودی، آیدا پناهنده، همایون اسعدیان، منوچهر شاهسواری، مازیار میری، یوسف تیموری، منیژه حکمت، محمد کارت، فائزه عزیزخانی، حسن معجونی، مه‌لقا باقری، فرزاد حسنی، علیرضا تابش، حجت‌الله ایوبی، محمدمهدی عسگرپور، مهران غفوریان، پژمان بازغی، حسام نواب صفوی، شهرام شاه حسینی، یوسف تیموری از جمله حاضران در این مراسم بودند.

قرار است روز دوشنبه ۲۰ فروردین مراسم یادبودی در مسجد جامع شهرک غرب برگزار شود.

انتهای مطلب/+

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

دسته بندی مطالب

کسب وکار

اخبار ورزشی

اخبار اقتصادی

فرهنگ وهنر

ادامه مطلب
حمید مطهری از کادر فنی تیم ملی ایران جدا شد_تاشکن

سلامتی

اخبار تکنولوژی



منبع