خوش آمدید

استعفای یحیی گل‌محمدی شوکه‌مان کرد

پرسپولیس برای صدمه دیدن بیرانوند علیه گروه پزشکی تیم‌ملی بیانیه داد_تاشکن


به گزارش تاشکن

اخیرا بیانیه‌ای از سوی قسمت پزشکی تیم ملی انتشار و در آن اظهار شد صدمه دیدن علیرضا بیرانوند در جریان اردوی تازه تیم ملی اتفاق نیفتاده اما این چنین چیزی از مبنا نادرست و غیرقابل قبول است. همه می‌دانیم که در تیم ملی و در اغاز اردوها، همه بازیکنان توسط قسمت پزشکی تیم‌ملی به طور کامل چک خواهد شد تا مشکلی برای بازی پیش رو نداشته باشند. به این علت کادر پزشکی تیم ملی در بدو ورود بیرانوند تشخیص داده که او مصدومیتی ندارد و اجازه وجود او در تمرینات و بازی رفت روبه رو ترکمنستان را داده‌اند. در حالی که در بیانیه صادر شده به صدمه دیدن قدیمی بیرانوند اشاره شده می بود که این نوشته از مبنا نادرست است.

مسئله سپس این که روز دوم فروردین و در خلال دیدار رفت ایران و ترکمنستان که در ورزشگاه آزادی برگزار شد، علیرضا بیرانوند روی یک ارسال بلند و ضربه سر بازیکن حریف به‌ دستش حس درد می‌کند اما به بازی ادامه می‌دهد. بلافاصله سپس از بازی، دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس درد در ناحیه مچ دست خود را به خبر کادر پزشکی تیم ملی می‌رساند.

ادامه مطلب
آبی و قرمزهای پایتخت جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کردند

با دقت به شدت درد و با هماهنگی کادر پزشکی تیم ملی، روز سوم فروردین از مچ دست راست بیرانوند ام‌آرآی گرفته می‌شود. در همان تاریخ التهاب و پارگی در لیگامنت مچ دست بیرانوند به وضوح در عکس ام‌آرآی اشکار بوده است.

با این وجود، بنا بر تصمیم کادر پزشکی و کادر فنی تیم ملی، قرار می‌شود که بیرانوند تیم ملی را در سفر ترکمنستان همراهی کند. در جریان این سفر،‌ بیرانوند در همه جلسات تمرینی شرکت می‌کند و در بازی برگشت روبه رو ترکمنستان نیز روی نیمکت می‌نشیند. سپس از برگشت به تهران، دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس تا این مدت حس درد داشته و با در دست داشتن همان ام‌آرآی مربوط به روز سوم فروردین, توسط پزشکان پرسپولیس به چند متخصص ارتوپد مراجعه می‌کند. در جریان مشورت با پزشکان، تصمیم مشترک همه متخصصان این بوده که دست بیرانوند باید حداقل سه هفته در گچ باشد. در شرایطی که اگر این اتفاق سریعتر و بلافاصله بعد از انجام تصویربرداری در اردوی تیم ملی انجام شده می بود، دروازه‌بان پرسپولیس می‌توانست طی دو سه روز آینده گچ دست خود را باز کند، همانطور که بازیکنان مصدوم فرد دیگر در این اردو و اردوهای تازه برای انجام مرحله های کامل درمان خود به باشگاه‌های خود بازگشته بودند.

ادامه مطلب
خوشحالم که در پرسپولیس بازی می‌کنم/موتور گلزنی‌ام روشن شده
آخرین مطالب

انتظار باشگاه پرسپولیس که مدام طی سال‌های قبل با تیم ملی همکاری کرده این می بود که جواب گزارش مربوط به روز سه فروردین با کادر پزشکی پرسپولیس در بین گذاشته و درمان از همان زمان اغاز می‌شد؛ نه این که علیرضا بیرانوند در تمرینات و بازی برگشت تیم ملی حضوری غیرضروری داشته باشد.

اکنون و با دقت به این که بیرانوند به تازگی پروسه درمان را اغاز کرده امکان از دست رفتن ۴ تا ۶ بازی برای او وجود دارد. در حالی که با مدیریت بهتر و صحیح می‌شد این زمان را کمتر کرد.

ادامه مطلب
منفعت‌مندی ۵۸۵ نفر از خدمات اورژانس در راهپیمایی ۲۲ بهمن - تاشکن

اکنون پرسپولیس و هوادارانش بهای بزرگی را به علت عدم شفافیت و صداقت مسئولان تیم ملی می‌پردازند و بیرانوند هم به فهرست مصدومان سرخ‌ها از اردوهای تیم ملی اضافه شده است.

همه می‌دانیم صدمه دیدن جزئی از فوتبال و اجتناب‌ناپذیر است و این چنین نیازی به یادآوری نیست که باشگاه پرسپولیس و بازیکنانش مدام با افتخار در خدمت تیم ملی بوده‌اند ولی انتظار می‌رود در موارد احتمالی آینده با صداقت و حرفه‌ای‌گری بیشتری حرکت شود تا باشگاه پرسپولیس و هواداران میلیونی‌اش صدمه نبینند.

دسته بندی مطالب

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

کسب وکار

اخبار ورزشی

اخبار اقتصادی

فرهنگ وهنر

سلامتی

اخبار تکنولوژی



منبع