خوش آمدید

وزیر بهداشت شنونده مشکلات مردم می شود - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

وجود خانواده بزرگ سلامت در مراسم روز جهانی قدس – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان_تاشکن


به گزارش تاشکن

به گزارش خبرگزاری مهر، بهرام عین‌اللهی، در پیامی به مناسبت روز جهانی قدس، گفتن داشت: بیشتر از چهار دهه از نام گذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام «روز جهانی قدس» از سوی بنیان‌گذار فقید جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) می‌گذرد؛ روزی که بر تارک جهان اسلام به نماد استکبار ستیزی و مبارزه با افترا بزرگی به نام «اسرائیل» بدل شده است و وجود در راهپیمایی سیاسی عبادی آن نشان از دفاع از قبله اول مسلمانان و قلب جهان اسلام دارد. در سال‌های قبل به برکت روشنگری نظام جمهوری اسلامی و با هدایت رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی و ملت سلحشور و مبارز، مساله فلسطین و قدس شریف به با اهمیت ترین دغدغه جهان اسلام مبدّل گردیده است.

در روز قدس امسال نیز فریاد مظلومیت ملت فلسطین و حقیقت آنچه در سرزمین فلسطین می‌گذرد، بیشتر از هر زمان دیگر از زبان صدها میلیون انسان عدل طلب و آزادیخواه در سراسر جهان طنین انداز و رهایی فلسطین به گفتن مسأله اول جهان اسلام، مطالبه خواهد شد.

ادامه مطلب
فروش پیکاپ KMC T8 به صورت نقد و اقساط از ۱۵ مهرماه ۱۴۰۲

حماسه وجود در روز قدس امسال به اختصاصی از این جهت اهمیت دارد که در ماه‌های تازه، رژیم منحوس و منفور صهیونیستی افزون بر دعوا به مناطق مسکونی و کشتار بی‌رحمانه مردم مظلوم غزه، از سر عجز و استیصال، با دعوا به بیمارستان‌ها و مراکز آموزشی، سبوعیت خود را به نهایت رسانده و دل‌های مسلمانان و حق‌طلبان جهان را از کینه، نفرت، بی‌تابی و انتقام سرشار کرده است؛ جنایاتی که هویت حقیقی مستکبران عالم را به گفتن حامیان مهم این رژیم به خوبی آشکار کرد و کوس رسوایی مجامع مدعی حقوق بشر غربی را به صدا درآورد.

جنایت سبوعانه تازه رژیم اشغالگر قدس در دعوا تروریستی به ساختمان کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق و به شهادت رساندن سرداران رشید و مستشاران ایرانی نیز بار دیگر ددمنشی و انسان ستیزی این رژیم را در معرض دید جهانیان قرار داد و حال آن که این چنین جنایاتی نه تنها جهت نجات رژیم صهیونیستی از ناکامی قطعی در غزه نخواهد می بود، بلکه به نابودی این غده سرطانی شتابی دوچندان خواهد بخشید.

ادامه مطلب
خالق پاورپوینت در سن 76 سالگی درگذشت
آخرین مطالب

وزارت بهداشت جمهوری اسلامی، ضمن حمایتاز آرمان الهی رهایی فلسطین و قدس شریف در مجامع جهانی سلامت و تلاش برای گسترش مناسبات منطقه‌ای حوزه بهداشت و درمان بر محور مقاومت اسلامی، خانواده بزرگ سلامت را به وجود حماسی، یکپارچه و پرشکوه در راهپیمایی عظیم روز جهانی قدس امسال و سر دادن فریاد ظلم‎ ستیزی بر سر رژیم غاصب صهیونیستی و نظام استکبار فرا می‌خواند تا در اطاعت از ولی امر مسلمین جهان، حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مد ظله العالی) و همگام با آحاد ملت روزه دار ایران در پاسداشت خون شهدای گرانقدر انتفاضه و مقاومت شرکت جویند و به جهانیان اظهار دارند که فلسطین پشتوانه‌ای به وسعت دل‌های حق جویان دارد و آرمان آزادی قدس شریف به زودی محقق خواهد شد. باشد که این فریادهای حق طلبانه، دژهای پوشالی و متزلزل استکبارگران را به لرزه درآورد.

ادامه مطلب
اوسمار ویرا رسما سرمربی پرسپولیس شد

دسته بندی مطالب

کسب وکار

اخبار ورزشی

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

اخبار اقتصادی

فرهنگ وهنر

سلامتی

اخبار تکنولوژی



منبع