خوش آمدید

«نون‌خ» از ابتدای ماه رمضان در کنداکتور تلویزیون/ سعید آقاخانی و بازیگرانش به تهران و کردستان می‌روند

«نون خ» سعید آقاخانی مجدد می تواند محبوب باشد؟_تاشکن


به گزارش تاشکن

به گزارش خبرنگار فرهنگی ، فصل پنجم سریال «نون‌خ» به جستوجو محبوبیت چهار فصل قبلی به کارگردانی «سعید آقاخانی» و تهیه‌کنندگی «مهدی فرجی» و با فیلمنامه‌ای نوشته «امیر وفایی» ساخته شده است.

این سریال قرار است از امشب پانزدهم فروردین‌ماه هر شب ساعت ۲۲ از شبکه یک سیما پخش شود.

با اغاز ماه رمضان شبکه یک فصل تازه «زیرخاکی» به آنتن رسید و اکنون نوبت به دستپخت تازه سعید آقاخانی رسیده و باید دید می‌تواند همچون فصل‌های قبل اقبال مخاطب را به همراه داشته باشد یا به سرنوشت برخی از سریال‌های چند فصله دچار خواهد شد؟

.

آخرین مطالب
ادامه مطلب
7 پیشنهاد ورزشی برای ماه رمضان

یقیناً تنوع لوکیشن، داستان‌های تازه با اقلیم‌های تازه نشان‌دهنده فرار سعید آقاخانی از کلیشه‌های احتمالی و فضای خسته‌کننده و تکراری فصل‌های قبلی است که این امکان را برای بالا بردن عوامل جذابیت این سریال بالا خواهد برد. یقیناً باید چشم به راه ماند و از امشب این سریال را جستوجو کرد و در چند تکه آتی تحلیل بهتری را از فصل پنجم «نون‌خ» داشته باشیم.

سعید آقاخانی، حمیدرضا آذرنگ، سیروس میمنت، کاظم نوربخش، هدیه بازوند، ندا قاسمی، پاشا جمالی، ماشاءالله وروایی، صهبا شرافتی، مجید یاسر، سیدحسین موسوی، رضا رشیدی، سیروس سپهری، مهرنوش طوسی، افشین ملکی، علی اخوان، ماهرخ یخچال، پروانه لطفی، ساناز سماواتی، نارین ایوبی، نسرین مرادی، هدی استواری، آتنا مهیاری، سوژین حسن‌پور، رضا خداداد بیگی و… بازیگرانی می باشند که در این فصل به ایفای نقش پرداختند.

انتهای مطلب/؛

دسته بندی مطالب

ادامه مطلب
تدارک اختصاصی تلویزیون با پخش چند فیلم با رنگ و بوی «مادر»

کسب وکار

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

اخبار ورزشی

اخبار اقتصادی

فرهنگ وهنر

سلامتی

اخبار تکنولوژی



منبع