خوش آمدید

مشکلات باشگاه خود را حل کنید و افکار را منحرف نکنید!

مشکلات باشگاه خود را حل کنید و افکار را منحرف نکنید!_تاشکن


به گزارش تاشکن

استقلال خطاب به پرسپولیس:

باشگاه استقلال از مدیران باشگاه پرسپولیس خواست تمرکز خود را روی حل مشکلات داخلی باشگاه خود معطوف کنند و افکار عمومی را منحرف نکنند.

ادامه مطلب
ملی پوشان پرسپولیسی به تمرینات باشگاهی بازگشتند_تاشکن


به گزارش

خبرگزاری موج


​، باشگاه استقلال در عکس العمل به بیانیه شگفت باشگاه پرسپولیس، از مدیران این باشگاه خواست به جای منفعت گیری از زبان طعنه و کنایه، انرژی و تمرکز خود را روی حل مشکلات داخلی باشگاه خود معطوف دارند.

باشگاه استقلال در این بیانیه نوشت: باشگاه پرسپولیس در بیانیه‌ای نادر، به جای پاسخگویی و مطمعن دادن به جامعه هواداران خود درمورد چالش‌های پیش‌روی خود در مسیر اخذ مجوز حرفه‌ای، به باشگاه استقلال طعنه و کنایه زده است.

باشگاه استقلال از وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون محترم فوتبال تقاضا دارد مانع تکرار این چنین رفتارهایی شوند که می‌تواند به روابط بین باشگاهی و فضای کلی ورزش سرزمین صدمه رساند و اجازه ندهند باشگاه‌ها رقابت‌ها را از میدان ورزشی به حوزه‌های نامربوط بکشانند.

ادامه مطلب
شوخی و خنده و کنایه های جناب خان به رئیس صدا و سیما/ جبلی: الگوسازی مطلب های تبلیغاتی ماندگارتر از آثار نمایشی است

باشگاه استقلال از باشگاه پرسپولیس نیز می‌خواهد به حل مسائل داخلی خود بپردازد و در این مسیر، از دخیل کردن استقلال در مشکلات خود اجتناب ورزد. این چنین در رابطه با همکاری بین فدراسیون فوتبال و باشگاه استقلال که به ماجرای تفاهم‌نامه با باشگاه سانتاکلارا برمی‌گردد، ملزوم به ذکر است باشگاه استقلال متعهد شده مبلغ ۲۰۰ هزار یورو را از محل دارایی‌های خود در AFC به باشگاه سانتاکلارا پرداخت کند و فدراسیون فوتبال تنها مسیر پرداخت این مبلغ را به‌واسطه ارتباطات و همکاری‌های گسترده و دوستانه خود در AFC و فیفا تسهیل کرده است.

جهت تنویر افکار عمومی ملزوم است متذکر شویم همکاری فدراسیون فوتبال با استقلال، زمین تا آسمان با همکاری این فدراسیون با باشگاه پرسپولیس در سال قبل که افزون بر ۱۵۰ هزار یورو از بدهی باشگاه به سرمربی خارجی این باشگاه را پرداخت کرد و تا این مدت هم این مبلغ را از باشگاه بدهکار باز بعد نگرفته، تفاوت دارد.

ادامه مطلب
فراخوان ثبت نام خادمین افتخاری رسانه ویژه برگزاری دومین کنگره ملی شهدای کهگیلویه و بویراحمد

فدراسیون فوتبال پیش از این در تنگناهای شبیه از باشگاه پرسپولیس حمایتکرده و یقیناً استقلال هم اعتراضی به این حمایتو همکاری نداشته، اما تا این مدت فراموش نکرده‌ایم چطور رئیس فدراسیون قبلی فوتبال مبلغ ده میلیارد تومان به باشگاه رقیب پشتیبانی کرده و تا این مدت این مبلغ بازپرداخت نشده است؛ حتی در دولت قبل، اسپانسر زمان باشگاه استقلال ملزم به پشتیبانی‌های مالی بلاعوض قابل‌توجهی به باشگاه پرسپولیس شده می بود. علاوه بر این، صندوق‌های بازنشستگی و امید، به این باشگاه وام‌های سنگین بلاعوض پرداخت کردند و چندین دفعه در دولت قبل ناظر الطاف و پشتیبانی‌های گوناگون نهادهای دولتی از باشگاه رقیب بودیم.

با این حال، باشگاه استقلال هیچ زمان جستوجو منحرف کردن افکار عمومی و دچار کردن رقیب ها در مشکلاتهای خود نبوده و نیست و از باشگاه‌های رقیب نیز می‌خواهد با نگه داری احترام متقابل و اجتناب از هرگونه رفتاری که امکان پذیر به تشکیل تنش منجر شود، در راه تحکیم روحیه ورزشکاری و نگه داری شرافت ورزشی قدم بردارند.

ادامه مطلب
شیرخشک رژیمی از شنبه یارانه می گیرد - تاشکن




آیا این خبر سودمند می بود؟



دسته بندی مطالب

کسب وکار

اخبار ورزشی

اخبار اقتصادی

فرهنگ وهنر

سلامتی

اخبار تکنولوژی



منبع