خوش آمدید

نقد و بررسی گلکسی S23 FE

زمان معارفه گلکسی S24 FE سامسونگ لو رفت!_تاشکن


به گزارش تاشکن

سامسونگ اواخر سال قبل میلادی از گوشی گلکسی S23 FE رونمایی کرد و اکنون تعداد بسیاری چشم به راه معارفه نسل تازه این گوشی می باشند. اکنون گزارشی تازه، مدعی گسترش گلکسی S24 FE شده است و انگارً این گوشی سریعتر از انتظار هم از راه می‌رسد.

وب‌سایت کره‌ای The Elec در گزارشی اظهار کرده که یکی از فراهم‌کنندگان سامسونگ اغاز به تشکیل زیاد تراشه‌های درایور نمایشگر برای گلکسی S24 FE کرده است. این وب‌سایت این چنین مدعی شده که این دستگاه در فصل تابستان معارفه می‌شود.

گلکسی S24 FE در راه است

درحالی‌که گلکسی S23 FE در پاییز قبل معارفه شد، انگارً این‌بار باید چشم به راه معارفه نسل تازه آن در تابستان باشیم. مطابق گزارش The Elec، سامسونگ می‌خواهد میلیون‌ها نسخه از گلکسی اس ۲۴ اف‌ای تشکیل کند. درحالی‌که این رسانه کره‌ای عدد خاصی را اظهار نکرده، در قبل حرف های می بود که سامسونگ می‌خواهد سه میلیون نسخه از گلکسی S23 FE‌ تشکیل کند.

گلکسی S23 FE

اکنون اخبار بسیاری درمورد گلکسی اس ۲۴ اف‌ای انتشار نشده است، بااین‌حال مطابق شایعه ها قبلی، گوشی آینده سامسونگ با اسنپدراگون ۸ نسل ۳ یا اگزینوس ۲۴۰۰ از راه می‌رسد. بااین‌حال انتظار داریم سامسونگ از نسل قبلی تراشه‌های پرچمدار یا برای مثال از اسنپدراگون ۸s نسل ۳ منفعت گیری کند.

ادامه مطلب
گام جدید فیروزه برای تبدیل شدن به «سوپرمارکت مالی»: سرمایه‌گذاری روی پلتفرم دونگی
آخرین مطالب

تابه‌امروز همه تلفنهای سری گلکسی FE به باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی با حمایتاز شارژ بی‌سیم، دوربین مهم سه‌گانه و قابلیت حمایتاز استاندارد IP68 تجهیزشده‌اند. به این علت انتظار می‌رود این ویژگی‌ها در گلکسی اس ۲۴ اف‌ای هم تکرار شوند. علاوه بر این موارد، به گمان زیادً قیمت گلکسی S24 FE شبیه نسل‌های قبلی خواهد می بود.

دسته بندی مطالب

کسب وکار

اخبار ورزشی

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

ادامه مطلب
سامسونگ اپ تازه Samsung Find را برای رقابت با Find My اپل معارفه کرد

اخبار اقتصادی

فرهنگ وهنر

سلامتی

اخبار تکنولوژی



منبع