خوش آمدید

جتور T2

جتور T2 با گروه بهمن به ایران می‌آید؛ عکس + قیمت_تاشکن


به گزارش تاشکن

گروه بهمن طی سالیان تازه، همکاری نزدیکی با برند زیرمجموعه چری یعنی جتور داشته است. جتور X70s را در ایران به نام فیدلیتی پرایم می‌شناسیم. نسخه تازه این ماشین یعنی جتور X70 پلاس نیز با نام فیدلیتی پرستیژ در راه بازار ما است. درهمین‌حال، گروه بهمن تصمیم دارد تا جتور T2 را نیز به بازار ایران اراعه کند. این ماشین که با نام کامل جتور تراولر T2‌ شناخته می‌شود، یک آفرودر چینی است و می‌توان آن را کپی فورد برانکو یا لندروور دیفندر به حساب آورد.

ظاهر جتور T2، ترکیبی از فورد و لندروور

جتور T2 تلاش دارد تا یک ماشین آفرودی را به نمایش بگذارد، از این رو ظاهر آن فرم جعبه‌ای دارد. خودروهایی با این سبک از طراحی ظاهری در بازار ایران پرتعداد نیستند، از این رو وجود جتور T2 می‌تواند به راحتی دقت‌ها را به خود جلب کند. طراحی ماشین آفرودی جتور، ترکیبی از فورد برانکو و لندروور دیفندر است. نمای جلوی آن همانند به فورد برانکو است، درحالی‌که قسمت عقبی آن به لندروور دیفندر شباهت دارد. همانند فیدلیتی پرایم و پرستیژ، جتور T2 نیز در تیپ‌های ۵ و ۷ نفره به بازار اراعه شده است.

ادامه مطلب
«چرخ گردون» حمید لولایی به دهه فجر رسید
جتور T2 با گروه بهمن به ایران می‌آید؛ عکس + قیمت_تاشکن ۲۴

تیم طراحی جتور برای خلق کابین مدل T2، از داشبورد خودروهای الکتریکی الهام گرفته‌ است. یک نمایشگر بزرگ مستطیلی شکل قسمت قابل‌توجهی از فضای داشبورد جتور T2 را در اختیار دارد که اکثر تنظیمات سیستم صوتی و چندرسانه‌ای ماشین از طریق لمس آن انجام خواهد شد. فرمان ماشین نیز بیضی‌شکل است که برای مطابقت با کلاستر دیجیتال ماشین، فرم نامتعارفی به خود گرفته است. بااین‌حال برای مطابقت ظاهر داخلی با نمای خارجی، از الگوهای منتظم و مستطیل شکل در کابین جتور T2 منفعت گیری شده است.

مشخصات فنی و امکانات

جتور T2 با دو موتور بنزینی و یک موتور هیبریدی قابل خرید در چین است که انتظار داریم تا نسخه اراعه‌شده به بازار ایران، از پیشرانه بنزینی منفعت گیری کند. موتور بنزینی آفرودر جتور از نوع ۱.۶ لیتری چهارسیلندر توربوشارژر است که ۱۹۷ اسب‌بخار قوت و ۲۹۰ نیوتن‌متر گشتاور آزاد می‌کند. این پیشرانه در خودروهای چری ازجمله تیگو ۸ پرو، تیگو ۷ پرومکس، فونیکس FX (چری اومودا ۵) و آریزو ۶ جی‌تی مورد منفعت گیری قرار گرفته است. جعبه دنده هفت سرعته دوکلاچه مشترک با خودروهای چری نیز ماموریت انتقال قوت را در جتور T2 بر مسئولیت دارد. مطابق انتظار ما، قوت و گشتاور در جتور تراولر T2 به هر چهار چرخ ماشین منتقل می‌شود.

ادامه مطلب
دیابت و فشارخون ۴۵ میلیون ایرانی اندازه‌گیری شد - تاشکن
آخرین مطالب
کابین خودرو
جتور T2 با گروه بهمن به ایران می‌آید؛ عکس + قیمت_تاشکن ۲۵

نسخه نیرومندتر جتور تی ۲ از مشخصات فنی مشترک با تیگو ۸ پرومکس منفعت می‌برد. به این علت موتور دو لیتری توربوشارژر با ۲۶۱ اسب‌بخار قوت و ۳۹۰ نیوتن‌متر گشتاور را روی این ماشین خواهیم دید. گیربکس هشت سرعته اتوماتیک نیز ماموریت انتقال قوت را در این تیپ بر مسئولیت گرفته است.

جتور T2
جتور T2 با گروه بهمن به ایران می‌آید؛ عکس + قیمت_تاشکن ۲۶

شاسی‌بلند آفرودی جتور از نظر امکانات رفاهی نیز حالت مناسبی دارد. دوربین ۳۶۰ درجه، سنسور نور و باران، گرم کن و سردکن صندلی های جلو، تهویه اتوماتیک، دریچه تهویه عقب، پورت شارژ برای سرنشینان عقب، برق ۲۲۰ ولت در عقب ماشین، دسته دنده الکترونیکی، تنظیم حالت رانندگی، کروز کنترل، شارژر وایرلس، ترمز پارک برقی و سیستم ورود بدون کلید ازجمله تجهیزات این ماشین در نسخه فول‌آپشن آن می باشند. این ماشین هم‌اکنون با مدل ۲۰۲۴ و با قیمت ۱۴۶ هزار درهم (دو میلیارد و ۵۴۰ میلیون تومان) در امارات متحده عربی قابل خریداری است.

ادامه مطلب
قیمت فیدلیتی پرایم از سوی بهمن موتور افزایش یافت + جدول بهمن 1402

دسته بندی مطالب

کسب وکار

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

اخبار ورزشی

اخبار اقتصادی

فرهنگ وهنر

سلامتی

اخبار تکنولوژی



منبع