خوش آمدید

تشریح جزییات حمله به دو دستگاه آمبولانس در جنوب کرمان

تشریح جزییات دعوا به دو دستگاه آمبولانس در جنوب کرمان_تاشکن


به گزارش تاشکن

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان عنبرآباد در تشریح جزییات دعوا به دو دستگاه آمبولانس در محور مواصلاتی کهنوج به جیرفت او گفت: علت و انگیزه عاملان این حادثه اختلافات شخصی و طایفه‌ای بوده است.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ حامد عمرانی اظهار داشت: سال قبل در تاثییر اختلافات شخصی و طایفه‌ای در یک نزاع ۲ نفر در شهرستان رودبار جنوب به قتل می‌رسند و بعد از مدتی متهم به قتل دستگیر می‌شود.
او گفت: به علت نبوده است زندان در شهرستان رودبار فرد متهم به قتل از سال قبل تا بحال در زندان کهنوج نگهداری می‌شده است.
این مقام قضایی در ادامه گفت: امروز یکی بستگان متهم به قتل جهت ملاقات با زندانی به زندان کهنوج مراجعه می‌کند و بعد از برگشت از زندان مورد دعوا افراد ناشناس قرار می‌گیرد و ضاربان از صحنه جرم متواری خواهد شد.
دادستان عنبرآباد خبرداد: بلافاصله فرد مجروح به بیمارستان ۱۲فروردین کهنوج منتقل می‌شود و سپس جهت ادامه درمان به بیمارستان جیرفت و کرمان اعزام می‌شود.
وی خبرداد: تحقیقات اولیه بیانگر این نوشته است افراد مهاجم که از طایفه مقتول نزاع سال قبل می باشند و بعد از کسب خبر از این که فرد مضروب به بیمارستان جیرفت منتقل شده است مجددا در مسیر آمبولانس کمین می‌کنند و متاسفانه در ابتدا به یک دستگاه آمبولانس که حامل یک مریض قلبی بوده است دعوا می‌کنند که در این حادثه راننده آمبولانس مجروح می‌شود.
او گفت: افراد ضارب مجددا به آمبولانس دوم که (حامل فرد مجروح روبروی زندان کهنوج بوده است) دعوا می‌کنند و متاسفانه در این حادثه فرد مضروب و برادر وی به قتل می‌رسند و به کادر درمان در این آمبولانس آسیبی داخل نشده است.
دادستان عنبرآباد با گفتن این که هویت افراد ضارب شناسایی شده است، افزود: در این رابطه تدبیرها ملزوم اندیشیده شده است و دستورات قضایی ملزوم جهت دستگیری متهمین صادر شده است.
انتهای مطلب

ادامه مطلب
تکلیف «رعد و برق» بهروز افخمی مشخص شد/ شروع پخش از امشب

دسته بندی مطالب

کسب وکار

اخبار ورزشی

اخبار اقتصادی

فرهنگ وهنر

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

سلامتی

اخبار تکنولوژی



منبع