خوش آمدید

۱۵۷ همت وام ازدواج در سال گذشته پرداخت شد

۱۵۷ همت وام ازدواج در سال قبل پرداخت شد_تاشکن


به گزارش تاشکن

وزیر ورزش و جوانان:

وزیر ورزش و جوانان با گفتن این که سال پرتلاشی را در پیش خواهیم داشت از پرداخت ۱۵۷ هزار میلیارد تومان وام ازدواج به جوانان خبر داد.

ادامه مطلب
بدنه وزنه برداری سرزمین باید سریعتر جوان می‌شد_تاشکن


به گزارش

خبرگزاری موج


،‌ کیومرث هاشمی، وزیر ورزش و جوانان  امروز در دیدار نوروزی با کارکنان وزارت ورزش و جوانان ضمن تبریک سال نو و قبولی طاعات و عبادات او گفت: خوشحالیم در سال تازه، خدمت همکاران گرامی هستیم و امیدوارم در این سال اتفاقات خوبی رقم بخورد.

او در ادامه ضمن تسلیت شهادت جمعی از مستشاران ایرانی در کنسول‌گری ایران در سرزمین سوریه فرمود: رژیم صهیونیستی جواب این کار را خواهد گرفت و مردم و جامعه ورزش و جوانان کشورمان با حضورشان در راهپیمایی روز قدس مشت محکمی بر دهان رژیم غاصب صهیونیست خواهند زد.

وزیر ورزش و جوانان با سپاس از زحمات و کوششهای همکاران این وزارت‌خانه در سال قبل او گفت: جا دارد از زحمات برادر عزیزم دکتر حمید سجادی سپاس کنم و امیدوارم هرکجا می باشند، صحیح و سلامت باشند.

ادامه مطلب
نسل بعدی پردازنده اینتل احتمالا با نام Core 200 از راه برسد_تاشکن

هاشمی در خصوص عمل های انجام شده در امور جوانان در سال ۱۴۰۲ اظهار کرد: در این سال فعالیت شراکت نهادهای اجتماعی را در نظر گرفتیم و برگزاری رویدادهای گوناگون ملی و استانی را در حوزه جوانان صورت دادیم. علاوه بر آن ۱۵۷ هزار میلیارد تومان از تسهیلات وام ازدواج منفعت گیری شده و ۷۷۱ هزار نفر موفق به منفعت گیری از وام ازدواج شده‌اند. همه تلاش و تلاش دولت این است که بتواند ازدواج را آسان کند. این چنین ۱۴۹ هزار نفر در صف نوبت می باشند و امیدوارم این رقم را به حداقل برسانیم. در قسمت تسهیلات و وام‌های فرزندآوری کارهای خوبی صورت گرفته است و دولت ۴۶ همت وام فرزندآوری را برای ۷۳۸ هزار نفر فراهم کرده است و در این عرصه ۲۸۰ هزار نفر در نوبت می باشند تا این وام را دریافت کنند.

ادامه مطلب
خوردن قارچ سمی سپس از پُخت هم خطر دارد - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان_تاشکن

هاشمی در خصوص برنامه‌های این وزارت‌خانه در امور جوانان نیز فرمود: در این قسمت نقطه تمرکزمان را روی ۴ مساله گذاشتیم و فرهنگ ازدواج، اشتغال، شراکت و هویت‌بخشی به جوانان از با اهمیت ترین مسائلی است که می‌خواهیم روی آن کارهای مختلفی را صورت دهیم و برای این که از تشکل‌ها و سمن‌های جوانان زیاد تر منفعت گیری کنیم، در صدور مجوزها باید کمترین سخت‌گیری‌ها صورت بگیرد.

او همین طور گفت: مطرح ملی توانایی سنجی جوانان هم یکی دیگر از مطرح‌هایی است که در این خصوص پیش بینی کرده‌ایم. ضمن این که گسترش کارگاه‌های مشاوره پیش از ازدواج که علترفع چالش‌های زوجین در زندگی زناشویی آنها می‌شود در دستور کار است.




آیا این خبر سودمند می بود؟


ادامه مطلب
چاقی کارکرد طبیعی کبد را مختل می‌کند


دسته بندی مطالب

کسب وکار

اخبار ورزشی

اخبار اقتصادی

فرهنگ وهنر

سلامتی

اخبار تکنولوژی



منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها