خوش آمدید

وان پلاس 12 به قابلیت هوش مصنوعی AI Eraser مجهز شد

وان پلاس ۱۲ به قابلیت هوش مصنوعی AI Eraser تجهیزشد_تاشکن


به گزارش تاشکن

وان پلاس ویژگی هوش مصنوعی جدیدی با نام AI Eraser را برای تلفنهای منتخب خود ازجمله وان پلاس ۱۲ و وان پلاس Open اراعه کرده است که با آن می‌توان موارد ناخواسته یک عکس را حذف کرد. این شرکت این چنین خبرداد که تصمیم دارد در سال جاری ویژگی‌های هوش مصنوعی بیشتری اراعه کند.

در چند ماه قبل تعداد بسیاری از تولیدکنندگان تلفنهای هوشمند تلاش کردند تا قابلیت‌‌های هوش مصنوعی را به محصولات خود اضافه کنند، اما وان‌پلاس ۱۲ بدون تمرکز بر این فناوری معارفه شد. اکنون این شرکت در اطلاعیه‌ای به ۹to5Google اظهار کرده که ویژگی AI Eraser از این ماه برای برخی تلفنها ازجمله وان پلاس ۱۲ و ۱۲R اراعه خواهد شد.

قابلیت هوش مصنوعی AI Eraser وان پلاس ۱۲

وان پلاس ۱۲ به قابلیت هوش مصنوعی AI Eraser تجهیزشد_تاشکن ۱۴

درست همانند قابلیت Magic Eraser گوگل، این ویژگی هوش مصنوعی نیز برای حذف عناصر یک عکس کاربرد دارد. این ویژگی در برنامه گالری OnePlus Photos قابل منفعت گیری خواهد می بود.

ادامه مطلب
وان پلاس Ace 3 معارفه شد + مشخصات کامل و قیمت

در بیانیه وان پلاس آمده است:

«با منفعت‌گیری از قوت هوش مصنوعی و مجموعه‌ای از الگوریتم‌های پیشرفته، AI Eraser به کاربران این امکان را می‌دهد تا به راحتی اشیای ناخواسته درون تصاویر را از گالری عکس انتخاب و حذف کنند. بعد از این که کاربر برخی از اشیا همانند عابران پیاده، سطل زباله یا عیوب عکس را برجسته کرد، هوش مصنوعی ناحیه انتخاب‌شده را تجزیه‌وتحلیل می‌کند و به‌طور خودکار یک بعد‌عرصه جانشین می‌سازد که به‌صورت یکپارچه با محیط اطراف ترکیب می‌شود و در عین حال با سبک کلی عکس مطابقت دارد.»

OnePlus می‌گوید که این ویژگی در همه مناطقی که دستگاه‌های زیر فروخته می‌شود، قابل دسترس است:

  • وان پلاس ۱۲
  • وان پلاس ۱۲R
  • وان پلاس Open
  • وان پلاس ۱۱
  • وان پلاس نورد CE 4
ادامه مطلب
خالق پاورپوینت در سن 76 سالگی درگذشت

دسته بندی مطالب

کسب وکار

اخبار ورزشی

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

اخبار اقتصادی

فرهنگ وهنر

سلامتی

اخبار تکنولوژی



منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها