خوش آمدید

پرسپولیس 3 - نفت و گاز گچساران 0

همه چیز به پول بستگی دارد_تاشکن


به گزارش تاشکن

عکس العمل باشگاه پرسپولیس به تمدید قرارداد بازیکنان

باشگاه پرسپولیس تمدید قرارداد با بازیکنان برگزیده و در اغاز آخر زمان همکاری را در دستور کار دارد و عمل ملزوم در این ربط با دقت به عوامل تاثیرگذار در موعد مقرر انجام خواهد شد.

ادامه مطلب
بازی کلا راحتی نداشتیم و تیم ابتدای بازی تمرکز نداشت


به گزارش

خبرگزاری موج


​ به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، تمدید قرارداد با بازیکنان برگزیده و مورد دقت که قرارداد آن‌ها رو به آخر است، مدام از اهم اقداماتی است که باشگاه‌های ورزشی به جستوجو آن می باشند و هواداران باشگاه‌ها نیز دغدغه آن را دارند.

باشگاه پرسپولیس از این قاعده مستثنی نیست و قطعا این موارد بر ما پوشیده نیست ولی این که چه ماجرایی در کار است تا یک مطالبه منطقی، درست در اغاز اغاز مجدد مسابقات و رقابت تنگاتنگی که با دیگر رقیب ها برای دفاع از گفتن قهرمانی داریم به هجمه و چالش علیه پرسپولیس و بازیکنان آن بدل شود، جای تأمل و اندیشه دارد و از هواداران می‌خواهیم به این جنبه از نوشته و موارد فرد دیگر که در ادامه می‌آید دقت کنند.

ادامه مطلب
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال تا چه وقتی می خواهد منفعل عمل کند

پرسپولیس بعد از فائق آمدن بر چالش‌ها و مشکلات گوناگون از جمله تأثیر منفی اشتباهات قضاوت که به جابه‌جایی رتبه تیم‌ها در جدول در آخر نیم فصل منجر شد و این خود تبعات، تغییرات، فشارها و حاشیه‌هایی را به باشگاه و تیم تحمیل کرد، به کورس قهرمانی برگشت و قطعا نمی‌خواهیم بعد از زحماتی که کشیده شد، تمرکز و اسایش تیم و بازیکنان با تحمیل مسائل و چالش‌های تازه بر هم بریزد و مجموعه پرسپولیس را به کارزاری از اخبار و شایعه ها تازه بدل کنیم. موضوعی که تعداد بسیاری برای آن تلاش شبانه‌روزی دارند و برای مهندسی لیگ و قهرمانی، آن را هم در دستور کار برنامه‌های خود قرار خواهند داد.

بر این مبنا، ضمن آن که باشگاه در هر مقطعی از فصل فوتبال از خواست و آمادگی هر یک بازیکنان برای مذاکره و عقد قرارداد تازه، استقبال می‌کند بر پایه رسالت کاری خود، برای این منظور برنامه زمان‌بندی خاص خود را هم دارد.

ادامه مطلب
از پوستی که لکه های قهوه ای زده، این گونه مراقبت کنید!

تیم فوتبال باشگاه پرسپولیس اکنون روی بازپس گیری جایگاه بر حق خود متمرکز است و مطرح پاره‌ای مسائل و موارد، به نظر به نام پرسپولیس و منافع آن است ولی در باطن اهداف فرد دیگر را جستوجو می‌کند. در قسمت مدیریتی و اجرایی باشگاه نیز، اکنون تمرکز مجموعه روی چند نوشته زیاد مهم از جمله اخذ مجوز حرفه‌ای و فراهم منبع های مالی و اعتبار ملزوم برای انجام تعهدات قراردادی و معوقات در روبه رو اعضای تیم در فصل جاری و برای فصل آینده است.

شرایط بودجه‌ای، عامل متغیر مهم برای بستن تیم فصل آینده خواهد می بود و به نظر نیاز به توضیح ندارد که این نوشته تا چه مقدار وابسته به او گفت و گو مالکیت و واگذاری سهام مدیریتی است که هم اکنون از سوی وزارتخانه‌ها و سازمان‌های مسؤول در حال پیگیری است. باشگاه با وجود سهامداران تازه، استراتژی‌های خاص خود را نیز خواهد داشت که امری بدیهی است.

ادامه مطلب
نور ماه روی اکوسیستم‌ صخره‌های مرجانی تأثیر عجیبی می‌گذارد_تاشکن




آیا این خبر سودمند می بود؟



دسته بندی مطالب

کسب وکار

اخبار ورزشی

اخبار اقتصادی

فرهنگ وهنر

سلامتی

اخبار تکنولوژی



منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها