خوش آمدید

برنامه‌های شبکه‌های تلویزیونی در روز قدس با 50 دوربین

برنامه های شبکه های تلویزیونی در روز قدس با ۵۰ دوربین_تاشکن


به گزارش تاشکن

به گزارش خبرنگار فرهنگی ، شبکه‌های تلویزیونی با همت مرکز تشکیل و فنی سیما و همکاری شبکه های سراسری، وجود باشکوه مردم در راهپیمایی روز قدس را با بیشتر از ۵۰ دوربین تلویزیونی و تعلق ۷ واحد سیار، ۵ واحد ماشین SNG و ۵ اویوست پوشش می‌دهد.

شبکه‌های تلویزیون حماسه وجود مردم ایران در تهران و نقاط گوناگون سرزمین را از ساعت ۹ صبح در قاب‌های متنوعی نمایش خواهند داد. دوربین‌های شبکه‌های یک، دو، قرآن، افق، امید، کودک، سلامت و تهران به ترتیب با استقرار در دانشگاه تهران، تقاطع ابوریحان و انقلاب، چهارراه ولیعصر (عج)، میدان انقلاب و ضلع شرقی میدان، ضلع غربی میدان انقلاب، میدان فلسطین و تقاطع انقلاب و فلسطین، راهپیمایی روز قدس را به عکس می‌کشند.

این چنین پوشش راهپیمایی شهرستان‌های شهریار، ورامین و اسلامشهر از شبکه تهران پخش می‌شود. این چنین شبکه یک با استقرار در دانشگاه تهران، اقامه نماز جمعه و خطبه‌ها را پوشش می‌دهد و برنامه زنده «ساعت به زمان قدس» با تبیین مسائل فلسطین و جبهه مقاومت با وجود میهمانان و کارشناسان، قهرمانان ملی و گروه‌های سرود ساعت ۱۹:۳۰ پخش خواهد شد.

ادامه مطلب
حسین وفایی از گردونه رقابت‌های آزاد انگلیس اسنوکر حذف شد

شبکه‌های سه و چهار نیز تصاویر وجود مردم در راهپیمایی روز قدس را به طور چند قاب پخش می‌کنند. «نسیم آوا» اختصاصی برنامه روز قدس شبکه نسیم است که از ساعت ۹ تا ۱۱ صبح به پوشش زنده وجود مردم در راهپیمایی می‌پردازد.

گروه معارف شبکه تهران برنامه «لشگر قدس» اختصاصی راهپیمایی روز قدس را روی آنتن می‌برد. این برنامه از ساعت ۹ صبح تا قبل از اذان ظهر و عصر دیدنی خواهد شد و قرار است مجریان و هنرمندان شبکه تهران با وجود در جایگاه اختصاصی این شبکه واقع در خیابان انقلاب تقاطع فلسطین در مسیر راهپیمایی، حماسه وجود مردم را به طور زنده و مستقیم به عکس بکشد.

ادامه مطلب
شناسایی بیشتر از 17 هزار نفر مبتلا به کرونا در جهان

این چنین پوشش گسترده راهپیمایی مردم شهرستان‌های استان تهران، بخشی دیگر از تدارک شبکه تهران سیما در روز قدس است. شبکه قرآن و معارف سیما علاوه بر تهیه و پخش اختصاصی برنامه و بین برنامه‌های گوناگون، راهپیمایی پرشور مردم تهران را در چهارراه ولیعصر (عج) به طور زنده و مستقیم پوشش می‌دهد.

این چنین مجریان شبکه قرآن و معارف سیما با وجود در بین اقشار گوناگون مردم تصاویر زنده‌ای از حال و هوای این راهپیمایی باشکوه را مخابره خواهند کرد. وجود پر شور مردم به طور زنده از شبکه جهانی جام‌جم نیز پوشش داده خواهد شد و گزارش‌های ارسالی خبرنگاران افتخاری شبکه، به روی آنتن خواهد رفت.

انتهای مطلب/

دسته بندی مطالب

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

ادامه مطلب
این دستاورد مهم گسترش تراشه کوانتومی با 1 میلیون کیوبیت را ممکن می‌کند_تاشکن

کسب وکار

اخبار ورزشی

اخبار اقتصادی

فرهنگ وهنر

سلامتی

اخبار تکنولوژی



منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها