خوش آمدید

چند پیام تسلیت برای رضا داوودنژاد

چند مطلب تسلیت برای رضا داوودنژاد_تاشکن


به گزارش تاشکن

به گزارش خبرنگار فرهنگی ، رضا داوودنژاد بازیگر سینما و تلویزیون روز قبل ۱۳ فروردین در بیمارستان بوعلی سینا شیراز درگذشت.

نهادها و اشخاص گوناگون مطلب‌های تسلیتی را در پی درگذشت رضا داوودنژاد بازیگر سینما و تلویزیون ایران صادر کردند.

مطلب تسلیت رئیس صداوسیما و معاون سیما در پی درگذشت رضا داوودنژاد

رئیس سازمان صداوسیما در پی درگذشت هنرمند کشورمان، رضا داوودنژاد، مطلب تسلیتی به این شرح صادر کرد:

انالله و اناالیه راجعون

درگذشت بازیگر جوان و خوش اخلاق کشورمان، رضا داوودنژاد، کام‌ها را تلخ کرد.

آن مرحوم با بازی در نقش‌های گوناگون در مجموعه هایی همانند «پشت کنکوری‌ها»، «باغچه مینو»، «زندگی به شرط خنده» و «متهم فرار کرد»، کوشید هموطنان خویش را شاد کند.

ادامه مطلب
چرا پخش سریال «بیست کویید» متوقف شد؟

امروز همه با رفتنش، ناراحتیم. به خانواده هنرمند داوودنژاد، دوستان و علاقمندان آن مرحوم این فقدان را تسلیت حرف های، برای آنان صبری سزاوار این غم و برای آن گرامی جوان سفر کرده، رحمت واسعه از درگاه الهی مسئلت می‌کنم.

معاون سیما 

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

محسن برمهانی معاون سیما در پیامی درگذشت رضا داوودنژاد، بازیگر مردمی ، خوشنام و توانای کشورمان را تسلیت او گفت.

متن مطلب معاون سیما به این شرح است:

انالله و اناالیه راجعون

خبر درگذشت «رضا داوود نژاد» از هنرمندان مردمی، خوش نام و نام آشنای تلویزیون جهت تأسف و تألم اینجانب شد.

مرحوم رضا داوودنژاد با قلبی زلال و صاف، با اشتیاقی توصیف ناپذیر علاقمند به ترقی و پیشرفت سرزمین می بود.

ادامه مطلب
با اهمیت ترین ویژگی یک پرستار صبر و متانت او در برابر بیماران است

او هنرمندی مردمی می بود که در همه برهه‌ها، یار و همراه مردم می بود و نقش‌آفرینی‌های خاطره انگیزش در سریال‌هایی چون «پشت کنکوری‌ها»، «باغچه مینو»، «زندگی به شرط خنده»، «متهم فرار کرد»، «من نه منم»، «نون و ریحون»، «فراموشی»، «پنچری»،‌ «زندگی شگفت‌انگیز است»، «سپس از آزادی»، «از سرنوشت ۴» و «نیکان» در یاد و خاطره ها باقی خواهند ماند.

اینجانب ضمن ابراز تأسف از فقدان این هنرمند مردمی و خوش نام، درگذشت رضا داوودنژاد را به خانواده آن مرحوم علی الخصوص پدر بزرگوارشان استاد علیرضا داوود نژاد، دوستان و جامعه هنری تسلیت می‌گویم و از درگاه ایزد منان برای بازماندگان صبر جزیل خواستارم.

تسلیت خزاعی در پی درگذشت رضا داوودنژاد/ جامعه هنری به سوگ نشست

رییس سازمان سینمایی با انتشار کردن پیامی از درگذشت رضا داوودنژاد و اتفاقی که جامعه هنری را به سوگ نشاند، نوشت.

محمد خزاعی رییس سازمان سینمایی با انتشار کردن پیامی درگذشت رضا داوود نژاد، بازیگر محبوب سینما و تلویزیون را تسلیت او گفت.

ادامه مطلب
کدام کشورها بر تجارت جهانی تسلیحات نظامی تسلط دارند؟ + اینفوگرافیک

متن مطلب به شرح زیر است:

«انالله و انا الیه راجعون

درگذشت بازیگر محبوب و هنرمند دوست داشتنی رضا داوود نژاد جامعه هنری سرزمین را در سوگ نشاند. فقدان و کوچ زودهنگام این هنرمند جوان و با توانایی ضایعه‌ای جانسوز برای خانواده محترم و معزز داوودنژاد و جامعه بزرگ هنری و سینمایی سرزمین است.

سینمای ایران، فراتر از هنرمندی‌های او، در اندوه از دست دادن صفا، صمیمیت، صداقت و معرفت جاری در وجود او است. علاقمندان سینما، خاطرات ارزنده و نقش آفرینی‌های ماندگار رضای گرامی را با آن شخصیت زلال و چهره مهربان و متبسم فراموش نخواهند کرد.

با اندوه و تاسف زیاد این مصیبت سخت را به سینماگر خوب کشورمان علیرضا داوودنژاد پدر بزرگوار آن مرحوم، خانواده محترم داوونژاد، جامعه هنری و سینمایی و همه علاقمندان سینما تسلیت می گویم و برای این گرامی سفر کرده نشاط و غفران در جوار قرب الهی مسئلت می‌کنم.»

ادامه مطلب
دانشمندان آب گریزترین سطح تاریخ را ساختند + عکس

دبیر چهل و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر

مجتبی امینی دبیر چهل و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر در یادداشتی ضمن عرض تسلیت به خانواده ایشان و اهالی سینما و تلویزیون نوشت: «دست تقدیر بار دیگر هنرمندی جوان، متعهد و مردمی را از ما گرفت و جامعه هنری و دوستداران آن بازیگر مردمی را متاثر کرد.

فقدانش را به خانواده ارجمند و جامعه هنری تسلیت حرف های و برای وی علو درجات در بهشت برین را آرزومندم.»

انجمن بازیگران سینما

انجمن صنفی بازیگران سینما نیز در پیامی این این چنین نوشت:

«ارغوان این چه رازیست که هر بار بهار با عزای دل ما می‌آید

رضا داوودنژاد نازنین، هنرمند جوان، دوست داشتنی و بازیگر محبوب سینمای ایران هم رفت…

این داغ جگرسوز و سنگین را به پدر بزرگوارش کارگردان بزرگ سینمای ایران علیرضا داوودنژاد، همسر گرامی‌اش غزل بدیعی، خواهر گرامی اش همکار عزیزمان زهرا داوودنژاد و نیز به همه همکاران گرامی و مردم شریف و هنردوستِ ایران تسلیت حرف های، برای بازماندگان صبر و برای رضای عزیزمان اسایش و رحمت الهی طلب می‌کنیم.»

ادامه مطلب
استاندار البرز پای صندوق رای انتخابات ریاست جمهوری حاضر شد_تاشکن

کانون کارگردانان سینما

این کانون هم در پیامی خطاب به علیرضا داودنژاد نوشت: “درگذشت فرزند عزیزتان و بازیگر محبوب سینمای ایران زنده یاد رضا داود نژاد را به شما و خانواده محترمتان و به جامعه هنری تسلیت می‌گوییم . روحشان شاد و یادشان مانا.

مرحوم رضا داودنژاد بازیگر سینمای ایران فعالیتش در سینما را از دوران کودکی و با فیلم «بی‌پناه» اغاز کرد و طی سال‌های فعالیتش در فیلم‌های مطرحی چون «مصائب شیرین»، «مرهم»، «خیابان‌های آرام»، «هوو»، «لامینور»، «بی‌رویا» و … بازی کرده است.

وی در سریال‌های خاطره‌انگیزی چون ««پشت کنکوری‌ها»، «باغچه مینو»، «زندگی به شرط خنده» و «متهم فرار کرد» هم جلوی دوربین رفته می بود.

انتهای مطلب/

دسته بندی مطالب

کسب وکار

اخبار ورزشی

اخبار اقتصادی

فرهنگ وهنر

سلامتی

اخبار تکنولوژی



منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها